Vad är detta för hoj?

JojjeL

Söt som socker.
Gick med
2 Apr 2006
Hoj
Aprilia <R>äser<S>kit
Såg denna på startsidan och tyckte den var gudomligt snygg. Vad är det för hoj och årsmodell? Tack!

svenskaflaggan.jpg

aha okej. För den är den snyggaste hoj jag nånsin sett. ville bara veta för jag letar lite efter hojar till mitt mellanklass-kort sen :)

Tack för svaren!

JojjeL skrev:
2227595 aha okej. För den är den snyggaste hoj jag nånsin sett. ville bara veta för jag letar lite efter hojar till mitt mellanklass-kort sen :)

Tack för svaren!

Det är väll bara att börja spara pengar. Jag vet inte vad man måste betala för en begagnad, men i runda slängar runt 90000kr kanske? Nån som har bättre koll en jag får ge mer exakta uppgifter.

JojjeL skrev:
2227077 Såg denna på startsidan och tyckte den var gudomligt snygg. Vad är det för hoj och årsmodell? Tack!

svenskaflaggan.jpg

Den bästaste & finaste hoj som byggts så klart, Yamaha YZF R1 -04 på denna bild. :)

trasher84 skrev:
2227627 mellanklass? r1:a? hmm :confused:

Ja det är inte omöjligt, skaffa strypbrickor och regga den i papperet som 25 kw. Besikta och sen är det bara och ta bort brickorna. Grömpa här på forumet kör med en 250 hp turbo fighter som sin mellan hoj. :yoparty

JojjeL skrev:
2227595 aha okej. För den är den snyggaste hoj jag nånsin sett. ville bara veta för jag letar lite efter hojar till mitt mellanklass-kort sen :)

Tack för svaren!

:corn :corn :corn :corn :corn

Inget klagande på vad killen vill ha för hoj. Det tycker jag han får stå själv för. Men den bilden är helt klart snygg som satan. Om det är hojen eller flaggan som gör det lämnar jag oklart :hihi

Kanske inte rätt tråd, men när väl en vanlig besiktning kommer sen, behöver man strypa den igen eller märker sbp inte det?

Jag tänker mest ur försäkrings synpunkt då mellan blir ju bra mycket billigare, samt vad händer vid en eventuell olycka? kollar dom upp om strypningen finns kvar?

reddevil skrev:
2228809 Kanske inte rätt tråd, men när väl en vanlig besiktning kommer sen, behöver man strypa den igen eller märker sbp inte det?

Jag tänker mest ur försäkrings synpunkt då mellan blir ju bra mycket billigare, samt vad händer vid en eventuell olycka? kollar dom upp om strypningen finns kvar?

När jag ringde runt och kolla nu i vår så gick alla bolag jag ringde till på ursprungseffekten.
Men det var 2st som gjorde fel och räknade på 25kw men dom ändrade sig när man ringde och skulle ta försäkringen tyvärr :gnissla

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8