Vad är detta för bike?

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
Jag är så okunnig när det gäller vissa märken, vad är detta för bike? :va

Bifogat

• mc.gif
    mc.gif
    47.4 KB · Visningar: 435
yonsson skrev:
Buell Lightning xb9s eller xb12s
Kolla här:
http://www.buell.com/it_it/products/motorcycles/lightning/12s/12s_gallery.asp
Finns massa kort

Buell e grymt coola. En kompis provkörde en sån igår och blev helt såld, men lightning är collare. Finns här:
http://www.buell.com/it_it/products/motorcycles/firebolt/9r/9r_gallery.asp

gillar xb9-12s fett....jävligt celan mean bike, men varför är där en sån skitmaskin i? skall vara italienskt, eller hur yonsson?

Josafan skrev:
gillar xb9-12s fett....jävligt celan mean bike, men varför är där en sån skitmaskin i? skall vara italienskt, eller hur yonsson?
Självklart! :yoparty Nä, men seriöst så ska dom gå jävligt bra. Äckligt mycket vrid och dom låter som ducati-hojar ungefär och det är ju aldrig fel.

yonsson skrev:
Självklart! :yoparty Nä, men seriöst så ska dom gå jävligt bra. Äckligt mycket vrid och dom låter som ducati-hojar ungefär och det är ju aldrig fel.

vrid är gött hehe!! :yoparty skulle inte sitta fel med en twin, härligt muller, man kanske skall prova en sån i sommar då....men när skall man ha råd med en sån, hittade iofs en helt ny för 99 lökar på hd i jkpg

Josafan skrev:
vrid är gött hehe!! :yoparty skulle inte sitta fel med en twin, härligt muller, man kanske skall prova en sån i sommar då....men när skall man ha råd med en sån, hittade iofs en helt ny för 99 lökar på hd i jkpg
Ja det e inte fel du. Har inte råd med nåt sånt själv. Pluggar så det e rätt kört. Får nöja mig med den jag har för tillfället, men den e iofs jävligt rolig den oxå. En likadan fast 900 hade inte varit fel-

yonsson skrev:
Ja det e inte fel du. Har inte råd med nåt sånt själv. Pluggar så det e rätt kört. Får nöja mig med den jag har för tillfället, men den e iofs jävligt rolig den oxå. En likadan fast 900 hade inte varit fel-

Min polare har en monster 900 sil dämpare....det slår fan i bröstet om man står sidanom....han hade en 600 tidigare, den provade jag, jävligt fint drag

Silwer skrev:
Var kommer rovan ifrån i din Aprilia?
Du är medveten om att de ofta har motorer från andra länder än italien?:lol

jag vet...hehe, men det betyder ju inte att man kan drömma om italienska maskiner

Josafan skrev:

men oj va trött motor dem har.. bullen alltså.

Alla verkar rätt överens, men tror ni man skulle kunna typ köpa en buell och slänga i en härlig duccetwin? skulle nog vara en jävligt frän combo, ingen som skall ge sig på ngt sånt? för då blir jag avundsjuk.... :hihi

övningskörde och körde upp på en sådan förra året! :banana
riktigt rolig och lättkörd. lite skakig på tomgång dock...
Det var en gul Buell xb9s lightning. har soppatank i ramen och de med den feta svingen har oljan i den.
DRIVER heter körskolorna som har sådana leksaker... :spammer

Joeni skrev:
övningskörde och körde upp på en sådan förra året! :banana
riktigt rolig och lättkörd. lite skakig på tomgång dock...
Det var en gul Buell xb9s lightning. har soppatank i ramen och de med den feta svingen har oljan i den.
DRIVER heter körskolorna som har sådana leksaker... :spammer

Tog också mitt kort förra året på Driver, på en buell jag med. Måste säga att den var ganska rolig faktiskt fast den nya med mer hästar är nog ännu roligare. Extremt lättkörd hoj. Det var roligt att se de andra från de andra skolorna kämpa med sina gamla harvar medans man satt på en ny buell. :hihi

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back