Vad är detta? (bugs!)

Nu kanske ni tror att jag ljuger men jag hade faktiskt en farbror som fick in en sådan där i örat när han låg och sov. :näsblod
Den grävde sig in igenom trummhinnan och vidare in i hjärnan varvid min farbror dog under jävulska smärtor. :död

PS jag ska bifoga bilder när jag hittar dom.

heggeli skrev:
Nu kanske ni tror att jag ljuger men jag hade faktiskt en farbror som fick in en sådan där i örat när han låg och sov. :näsblod
Den grävde sig in igenom trummhinnan och vidare in i hjärnan varvid min farbror dog under jävulska smärtor. :död

:lol :rofl :lol :rofl

heggeli skrev:

Inget mer sovande på jobbet för jesse_j då! :hihi

heggeli skrev:

:skrämd

Jag föredrog att vara lyckligt ovetande, nu börjar jag ångra att jag postade den här tråden....

Bilder?...vet inte om jag vil se :eek:

Ollonborre...tror dom fick namnet av att dom på nätterna använde sina skarpa tänder till att borra sig genom ollonet på intet ont anande sovande män.....(postar bilder inom kort)

På tal om insekter...som jag för övrigt HATAR, förutom humlor & vita nattfjärilar...dom kan man klappa! :D

Jag var hos tjejen förra veckan & stod ute & rökte, hittade en stort spindelnät med en STOR svart hårig jävla spindel... :gnissla
OK, tänkte jag...få se vad du tycker om cigarettrök din äckliga jä**el!

Blåser lite på han & han kröp ihop sådär vidrigt....sen ramlar han (nicotinchock) och hänger och dinglar i en meter lång tråd....
Kul tänkte jag...jag blåser mer på han... :kocko
Blåser på den bungyjumpande jättespeindeln som gungar iväg en meter framåt...för att sedan gunga tillbaka RAKT i NYLLET på MIG!!!!!! :4skrika

Jag skrev som en flicka.....jag svär att han siktade på mig den jäveln....

Swedie skrev:
najs! själv har jag döda 2-3cm stora spindlar på 1 vecka. 1 i tvätten, och två vid sängen. inge kul alls. satarna

Äh, du är gnällig :7peta Det är dagskvoten på en dag hos oss. Gammalt hus = spindlar överallt... Kan tillägga att jag är livrädd för dem!
Vi har dessutom en helvetes massa svarta spindlar som springer i gräset. Jag har slutat gå barfota... :skrämd

mossen skrev:
På tal om insekter...som jag för övrigt HATAR, förutom humlor & vita nattfjärilar...dom kan man klappa! :D

Jag var hos tjejen förra veckan & stod ute & rökte, hittade en stort spindelnät med en STOR svart hårig jävla spindel...
Spindlar är inte insekter :fatta!

*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back