Vad är det värsta ni gjort i sommar...

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Livet leker inte jämt. Kan väl väga upp det roliga i "fränaste" - tråden med lite misär och sånt. Så att man får må lite bra. :rolleyes:

Att sitta fast i en bilkö i en 800 meter lång tunnel i 40 gradig hetta på en italiensk motorväg med tusen långtradare runt om en var inte skoj.

Det absolut värsta erfarenheten jag haft i sommar hatilskan jag kände mot Aprilia gubben på Midlanda, det var inte kul.
Men annars har det varit en rätt bra sommar förutom alla olyckor förstås.

Det ofränaste var nog när vi hade planerat allt klart för bikeweek. Buss som rymde åtta hojar med sovplatser, dusch å hela kittet för en rimlig peng. Så när det är en vecka kvar blir bussen såld :mad:

Av bikeweek blev det ingenting för mig...det ersattes dock med fyra dagar på Kemora istället och där var det också trevligt.

Nä jag kan nog inte komma på något... den här sommaren har varit hur bra som hellst faktiskt !!!! :fakta :squid

(förutom alla olyckor som varit ... förståss)

Det värsta jag gjort är att jag kört för lite hoj och jobbat för mycket... fy fan..

De värsta för min del denna sommar måste vara när ja kvaddade hojen. Att vara sjukskriven hela sommaren är inte kul. Dessutom blev de ju bara kört 150 mil innan de tog tvärstopp.

Nästa sommar är man tillbaka på vägarna. :tummenupp

Lilltobbe skrev:
De värsta för min del denna sommar måste vara när ja kvaddade hojen. Att vara sjukskriven hela sommaren är inte kul. Dessutom blev de ju bara kört 150 mil innan de tog tvärstopp.

Nästa sommar är man tillbaka på vägarna. :tummenupp

Det var ju gött, nu kan du köpa en Honda istället...

Att man bara hann köra 150 mil innan gixxern vek in...och att man sen var om kull med tl:n...och att man bröt nyckel benet...men jag har en peugeot som fortfarande går :fakta Moooaaahahaha

Små kallt...

Värsta måste vara mina egotripp.... 50 mil i 6-8 plusgrader å regn. Hade jag inte varit en sån hårding hade det aldrig gått....

Re: Små kallt...

Lasse skrev:
Värsta måste vara mina egotripp.... 50 mil i 6-8 plusgrader å regn. Hade jag inte varit en sån hårding hade det aldrig gått....

Du är hårdast Lasse det har jag alltid sagt :)

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul