Vad är det som luktar i en fis?

Hmm... Är det inte en liten bit av ens själ som slipper ut när man fiser, och luktar det illa är det för att man är en dålig person?
Om inte så är det nog dags att starta en ny religion med någon sån slagdänga. "luktar det illa när du fiser bör du skänka pengar till överstehöghetsprästens egna fond för att motverka din onda själ!"

Svavelgaserna luktar illa, men även utsöndringar från gallan, som är personliga.
Sin egen galldoft känner man igen och upplever som OK.
Vill jag minnas att jag tror mig ha hört eventuellt någon gång.

mina fisar påminner rätt ofta om (lågpris) frysta köttbullar doftmässigt , men det tycker inte mina kamrater :va

Hur räknar man då? 7% materia/mil?? :)

De är en mycket bra fråga. Tror de räknar kubik och de går i 30 ungefär. Sen går den 40mil =) Blir en jäkla massa skit isåfall. Om de blir lite pys i pumpen vid tankning kan man tro man ska svimma av.

Vad har vi kommit fram till!? Finns det ett svar.. är det bajsflingor eller enbart gas som luktar???

Annars.. bli inte förvånade om frågan dyker upp i Rix morronzoo något framöver

"En genomsnittlig människa fiser ut runt en halvliter gas per dag. Om man lever i 90 år så har man fisit ut ca. 16 400 liter gas, eller 16,4 kubikmeter om man vill det."

Har vi framtidens bränsle på gång? Koppla en slang direkt från sadeln till insuget?:va
7% materia på det .Det blir tungt i kalsongerna

"En genomsnittlig människa fiser ut runt en halvliter gas per dag. Om man lever i 90 år så har man fisit ut ca. 16 400 liter gas, eller 16,4 kubikmeter om man vill det."

Har vi framtidens bränsle på gång? Koppla en slang direkt från sadeln till insuget?:va

Ett partikel-filter mellan bara så är det fit for fight sen :)

Varför luktar fisar? För att döva ska kunna ha kul åt dom åxå Jag vet, gammal å unken som en gåbbafis.

Men vill ni ha lite nöje förenat med vackra motiv? googla lite på fart brazil, i den å omvänd ordning. Tragiskt kanske om nån har det som fetish men jävligt kul att flabba åt på fyllan. :D

Vågar inte länka. Dumt att bli bananad för en skitsak :gnissla

Men vill ni ha lite nöje förenat med vackra motiv? googla lite på fart brazil, i den å omvänd ordning. Tragiskt kanske om nån har det som fetish men jävligt kul att flabba åt på fyllan. :D

Vågar inte länka. Dumt att bli bananad för en skitsak :gnissla

Har sett tidigare, just "Brazil Fart P*rn".. riktig partyhöjare!
Dock skulle jag känna mig lite suspekt som moderator med att banna någon pga länkens innehåll, för att sedan motivera det med "Erotiskt Innehåll"

Om du är magsjuk kan det vara betydligt mer fast materia, vem har inte blivit lurad av sin egen röv någon gång i livet? Man tror man ska fisa men istället skiter man på sig ;)
Det heter "sharta" kort för shit och fart, provade detta förra sommaren när min brorsdotter tryckte ner snorkeln i Gullmarns härliga vatten:tummenupp, rännskita 3 dygn till utedasset dag som natt!!

Hmm... Är det inte en liten bit av ens själ som slipper ut när man fiser, och luktar det illa är det för att man är en dålig person?

Hjäääälp, jag kan inte ha mycket själ kvar... Eller hur stor är ens själ:va
Om fesen luktar rejält illa även fast man är ute i blåsigt väder så måste de betyda att jag är en rejält dålig person:(

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti