Vad är det som låter?

dagens motorcykler er sämre änd dom gamla motorcykler.. har en suzuki rg 500gamma och en gagiva c587 båda årsmodel 1987 aldrig haft problem eller strul eller krångel me dom. ps. tvåtakt dräper nästan alla mc än idag. gagivan god för 305km/t slå det :rock

dagens motorcykler er sämre änd dom gamla motorcykler.. har en suzuki rg 500gamma och en gagiva c587 båda årsmodel 1987 aldrig haft problem eller strul eller krångel me dom. ps. tvåtakt dräper nästan alla mc än idag. gagivan god för 305km/t slå det :rock
Tack för tipset:)
Hojen är inlämnad på verkstad nu!
Återkommer när jag vet vad felet var.

Last edited:
En kompis till mig hade samma problem och rättade till som du gjort. det satt snett kedjan men nu vet vi att det var drevet som satt snett för det lossnade förra veckan, tackar gudarna för den bult som satt kvar. :Bugar

så mitt råd är att känna på bultarna till drevet ifall det är något annat än bara kedjan.

Gagiva??

gagiva bra mc snabb krångel fri står just nu i holland ny låda på väg i den .

cagiva förlåt ...... jätte dum dator denna svensk/dansk tangentbord........ blir ofte fel då......

Nyheter
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”