Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eh ice road truckers är ju grymt
Däremot är jag djävligt less på choppers, ink och krabbfiskarna.
Börjar ledsna lite på mythbusters också, det går verkligen HELA tiden.
Jag vill se mer deadliest catch, menar du att det är nerlagt? Det är grymt bra tidsfördriv när jag sitter på planet, och lite extra roligt eftersom jag varit där...
I Dutch Harbour, och ute på Berings hav, men i en trålare, inte krabbfiskebåt.
Jo, första dagen jag var ute så gick det 7m sjö och havet var bara vitt runt om. Jag har all respekt för dem som jobbar där. Jag fiskade dock inte, utan där för ett servicejobb så jag vara bara ute en veckaAha. Coolt. Verkar vara ett jävla slit att fiska i de vattnen.
Jo, första dagen jag var ute så gick det 7m sjö och havet var bara vitt runt om. Jag har all respekt för dem som jobbar där. Jag fiskade dock inte, utan där för ett servicejobb så jag vara bara ute en vecka![]()
Jag tror jag kan förstå dig om man sitter framför tvn, men sitter man på ett flygplan så vill åtminstone jag ha så lättsmält underhållning/tisdfördriv som möjligt.Jo, all respekt för de som fiskar där, men en tv-serie med 50+ avsnitt som ser exakt likadana ut är lite klent....... Kunde de inte gjort en lång kvalitetsdokumentär på 2-3 avsnitt istället? Nej just ja, då skulle de ju inte ha nåt att visa övrig tid (Förutom American choppers, American Loggers, Iceroad truckers, Oilhunters, Hummer-hookers och Skitiga jobb)
Kanalen var bättre förr när Hitler invaderade polen varje vardag kl 15:00![]()
Synd att Discovery har blivit så kommersialiserat jämfört med tidigare. Men jag tycker att dom i flesta fall kombinerar faktaprogram med populärkultur på ett lyckat sätt. Dock skulle dom nog må bra av nya säsonger av både det ena och det andra.
Dokumentären om Everest var jätteintressant, det lailla man hann se. Dumt bara att den, som du skrev, antingen gick på natten, eller mitt på dagen då man var på jobbet (lyckades ibland se en halvtimma utav det på lunchrasten).
Bästa sändningstid har dem givetvis gett till mythbusters, miami ink o alla dem andra otroligt uttjatade och ointressanta programmen.
Att den går mitt i natten eller andra dumma tider beror på att den är en repris. Den gick under våren 2007 förra gången. Jag såg den då.
Kanalen var bättre förr när Hitler invaderade polen varje vardag kl 15:00![]()
Det var när mina barn var små, dottern kallade det för "stridsvagnskanalen"
"pappa tittar på stridsvagnskanalen och jag vill se tecknat"
"I bike is born" var mycket bättre på den punkten
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |