Vad är det med Discovery?

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
ÄNTLIGEN har de slutat visa programmet om krabbfiskarna. Återstår att de slutar med alla chopper-byggare.

MEN... Nu börjar minsann ett NYTT program som skall handla om HUMMERFISKARE istället :huvet:huvet:huvet:huvet:huvet

De sätter ständigt nya lågvattenmärken........

Snacka om att köra en kanal i botten fullständigt.

Jo, dom drar lite för länge på programideerna.

Ice Road Truckers börjar också kännas lite gammalt vid det här laget.

Men inte nog med det, krabbfiskarna och truckersarna åker ju ner och tatuerar sig i Miami ink/LA ink, för att för vara med i ännu ett program, det gjorde ju choppergubbarna också.

Discovery blev kasst för många år sen.

Ska inte D vara en kanal för dokumentärer?

5minuter "Så funkar det" om dagen är väl det enda som skiljer dom från 5an?

Discovery blev kasst för många år sen.

Ska inte D vara en kanal för dokumentärer?

5minuter "Så funkar det" om dagen är väl det enda som skiljer dom från 5an?

dock ej att underskatta! bättre och behagligare sömnpiller får man leta efter:Bugar.. sussar som ett litet barn efter halva programmet.

sen är det alltid kul med lite helt oviktig information om hur något tillverkas ibland.

Det är bara att byta kanal om du inte gillar programmen, svårare än så är det inte ;)

Asch, nu e ni kinkiga. Det har ju vart mc-dokumentärer var dag nu kl 18. Igår Ducati, idag Bmw. Kawasaki o Honda har ja osså sett. Twist the throttle tror jag serien heter.

Kollade discovery science tablå nu, verkar ju vara mycket vettigt på den kanalen... Men man kan inte få den om man har boxer...

TV känns så jävla förlegat...

Det är bara att byta kanal om du inte gillar programmen, svårare än så är det inte ;)

Nej, men när man byter kanal så är det reklam där. Dessutom ingår Discovery i mitt basutbud som jag betalar för, och det går INTE att exkludera kanalen tyvärr.

Tycker kanalen är fruktansvärt sopig nästan rakt igenom. Dåliga översättare (nåja, de översätter rakt av ordagrant, så allt låter helpucko), urfjantiga svenska berättarröster - speciellt gubben som försöker låta som en amerikan med sin (tror han) mörka berättarröst. Jag skulle skämmas ihjäl och förbjuda mina vänner att se skiten om jag var han.

Produktionerna blir dessutom billigare och billigare (=kass).

Fan, tom Mythbusters börjar ju kännas äckligt. De där två snubbarna börjar äckla mig. De ser direkt ohygieniska ut och har dessutom lagt sig till med en vidrig brorduktig-stil, speciellt han den fete.

MEN. Emellanåt blixtrar de faktiskt till. För en tid sedan sände de en dokumentär om Everest i flera delar. Dock på en avig tid efter midnatt, men ändock.... Plötsligt händer det............?

MEN. Emellanåt blixtrar de faktiskt till. För en tid sedan sände de en dokumentär om Everest i flera delar. Dock på en avig tid efter midnatt, men ändock.... Plötsligt händer det............?

Dokumentären om Everest var jätteintressant, det lailla man hann se. Dumt bara att den, som du skrev, antingen gick på natten, eller mitt på dagen då man var på jobbet (lyckades ibland se en halvtimma utav det på lunchrasten).

Bästa sändningstid har dem givetvis gett till mythbusters, miami ink o alla dem andra otroligt uttjatade och ointressanta programmen.

whale wars är ju kanon...de går nu o dom är ju så underbart jävla korkade :D
Folk me ungefär lika mkt erfaranhet av sjön som mig hoppar gladerligen i en liten gummibåt i storm för o jaga ikapp valfiskarna, fast de åker åt fel håll :rofl

Hyfsat less på "Mythbusters" oxå, det går ju jääämt, lite variation kanske?
Har jäkligt svårt för "Skitiga jobb" me.

Hyfsat less på "Mythbusters" oxå, det går ju jääämt, lite variation kanske?
Har jäkligt svårt för "Skitiga jobb" me.

Jag axlar min roll som gringubbe genom att skriva ett surt mail till dom några gånger/år. Kan inte fler göra det?

Jag zappar mellan Discovery, National Goegraphic, History Channel och BBC Knowledge.

Däremellan finns Animal planet och Travel Channel.

Jag stannar på den som är intressant för tillfället.

Just nu är det vapnens utveckling på NatGeo, och dom har lyckats få dit den där härlige brittiske pensionärs gubben som gillar att leka med vapen.

Ni vet han som demokör truppminor bakom huset mot uppställda meloner och demokör pansarbrytande ammunition mot stridsvagnsmodeller i trädgården....

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman