Vad är det här???

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Hej!

Skulle till att börja meka med hojen (gsxr 1000 k5) för ett tag sen och tog av sadeln och hittade den här!
Det är en strömbrytare och den finns såklart inte original så min fråga är:

Vad är det och ffa vad gör den?

Tidigare ägare sa inget om den! Kan någon kunnig upplysa mig vore det väldigt snällt!

Mvh
Aryey

Bifogat

• strömbrytare.JPG
    strömbrytare.JPG
    111.4 KB · Visningar: 421
Vart går de vita kablarna?

Det KAN ju vara ett larm?
En tändförställningsmodul?
En anpassning till diodblinkers?

Vad vet man av att se en box?

JA va fan är det där :tungan ... Tack för tevlig meck idag :D

Hoppas nånn kan svara på vad det där är! Sjukt nyfiken..

Den är till ejectorseatet för passageraren. Den förra ägaren felmonterade det, det ska såklart sitta så du kommer åt det under färd. :huvet

Vart går de vita kablarna?

Det KAN ju vara ett larm?
En tändförställningsmodul?
En anpassning till diodblinkers?

Vad vet man av att se en box?

Har inget larm!
Blinkerserna är original så länge han inte bytt i själva originalblinkern!

Och jag blev ungefär lika klok som dig av att se en box! Det går två gula kablar som är kopplade in i härvan vid sadeln(är dålig på elektronik)!

Har funderat om det kan vara något som tar bort fartspärren! Men varför en brytare?

jag hade en strömbrytare under min sadel och när jag knäppte på den gick det inte starta motorcykeln.. bra emot tjyvar..

De är inte till att aktivera diagnosen i instrumentet om där är nått sånt, har själv dratt i en brytare på min TL1000 så jag kan komma in och kolla felkoder lätt och smidigt:)

Mvh
Roylissimo

haru sett lost.. man måste dit var 3 timme el nåt o trycka av den annars går världen under :näsblod

Skulle gissa på en switch för dealermode, alternativt TRE-mod eftersom det är en gixxer.

Dealermode - ta ut felkoder på displayen
TRE-mod - Timing Retardation Eliminator

Back