Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Han var ju i samma läge som TS, dvs bolaget stänger om 2 minuter och det finns inte tid till puts och studs. Kanske var det han som stod framför dig i kön med en BiB i vardera näven?
EDIT: Extra stilpoäng för att han parkerat mot trafiken. Han måste alltså ha passerat bolaget, kommit på sin belägenhet och vänt i högerfilen.![]()
Läskigt lik en tidigare tråd som blev löjligt långlivad
Skrämmande många som inte har fattat fördelen med att parkera med bakhjulet mot trottoaren utan gärna tar tre-fyra möjliga mc-platser om det går, framförallt utanför storstan där de inte vet vad trängsel är![]()
Bara för att det inte är trängsel behöver man inte skapa den. Folk får väl göra hur de vill men jag stör mig på folk som bara tänker på sig själva. Den attityden växer tyvärr i Sverige upplever jag och det är tråkigt.Om det inte är någon trängsel, vad spelar det för roll?
Var det inte så på dom där gamla Hondorna att styrlåset bara går att låsa med hjulet åt höger?
Då tippar den kanske om det lutar lite, va?
Minns inte om CB 750/900 behövde ha hjulet till höger, men iaf VF 750/1000.Min CBR måste jag ha hjulet åt vänster för att kunna låsa styrlåset.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |