Vad är det här för något

VaktBleppe

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2007
Hoj
Lifan 05
Jag vänder mig hite ftersom ni verkar ha ganska stor koll på dessa små saker.

vad är det här för modell osv? det enda jag vet är att den är köpt på Hobbex för något år sedan. är väl en Pocketbike om jag inte har förstått fel?

det kan vara bra att veta vad det är för något om man behöver köpa något nytt till dom hehe och Hobbex säljer inte längre tydligen

Det är en Pocketbike, Reservdelar finns på superbilligt.se , birkaimport.se , furiusracing.nu Och många fler.. Bara att leta på google

så är det samma delar till alla eller vad?

Nej tryck på minimoto 49cc på reservdelar... Jag tror det ska passa från 14 e och sånnt.. Men det är ju el:va

Bara att skruva bort det som e trasigt och kolla om det ser lika ut , eller om det e kolv eller nått sånnt så står det ju hur stor dom är. Men annars e det bara att ringa och höra..

så är det samma delar till alla eller vad?

Nej tryck på minimoto 49cc på reservdelar... Jag tror det ska passa från 14 e och sånnt.. Men det är ju el:va

Bara att skruva bort det som e trasigt och kolla om det ser lika ut , eller om det e kolv eller nått sånnt så står det ju hur stor dom är. Men annars e det bara att ringa och fråga..

Last edited:

Bara att skruva bort det som e trasigt och kolla om det ser lika ut , eller om det e kolv eller nått sånnt så står det ju hur stor dom är. Men annars e det bara att ringa och höra..

Bara att skruva bort det som e trasigt och kolla om det ser lika ut , eller om det e kolv eller nått sånnt så står det ju hur stor dom är. Men annars e det bara att ringa och fråga..

Ja det är inget som är trasigt nu. men brombsbeläggen är inte som nya precis men man vet ju aldrig saker kan gå sönder eftersom den används dagligen

Är det en pocketbike är det inte samma reservdelar.
Till en minimoto.

hör med Alex på minimotocenter.se :).

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph