Advance4Stroke skrev:Cbjörkman kommer ju att sitta inne snart om han fortsätter med alla olagligheter, för att inte tala om Suzukiman och hans maffia....
hmmm, nu tror jag att det blev lite fel i lilla Advance4Strokes hjärna

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Advance4Stroke skrev:Cbjörkman kommer ju att sitta inne snart om han fortsätter med alla olagligheter, för att inte tala om Suzukiman och hans maffia....
cbjorkman skrev:hmmm, nu tror jag att det blev lite fel i lilla Advance4Strokes hjärna![]()
Advance4Stroke skrev:INgen fara, det är medfött.. inget du behöver oroa dig för... Tror det kallas ironi?![]()
Advance4Stroke skrev:Fränaste var nog ändå att jag gick med i UMCC och lärt känna alla dessa ligister, Cbjörkman kommer ju att sitta inne snart om han fortsätter med alla olagligheter, för att inte tala om Suzukiman och hans maffia....
Mell skrev:Välkommen till de utskyldigas gäng. Medlemarna på detta forum spenderar mer pengar på ränta, försäkringar och däck än vad Amerika lägger på arme'n.....
tl1000s skrev:Jag har varit i Ammarnäs och åkt runt med en hästkraft i fjällen i 3 dagar.
Suzukiman skrev:Alltså ingen större skillnad mot TLén. Möjligen att ponnyn hade bättre terräng egenskaper![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |