Vad är det för speglar?

jiGGa

Fegis - Nu med nya ögon!
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
Retta
Nån som vet var man kan köpa de ifrån?
Pris?

Bifogat

• 33683_RMX091.jpg
    33683_RMX091.jpg
    51.6 KB · Visningar: 768
Ledsen att säga det men du kan nog lika gärna köra utan speglar som att använde de där...
Bortkastade pengar

M:et skrev:
Ledsen att säga det men du kan nog lika gärna köra utan speglar som att använde de där...
Bortkastade pengar
Varför tycker du det? Om man nu vill ha speglar så kan de ju vara lite diskretare än orginalen

Edt: Du kanske menar att men inte ser bakåt med de :va

Jag sätter en hundring på att kortet är taget inne på yamahacenter i gbg,mölndal.

Det är inte taget på Yamaha -center i Mölndal... Dom säljer det mesta där men inte bilar och fälgar till dessa. En jävla massa båtar dock. :rolleyes: Man ser rätt bra i dom där speglarna. Man får lyfta på armen och titta i "armhålan". Har liknande på min...

yonsson skrev:
Jag sätter en hundring på att kortet är taget inne på yamahacenter i gbg,mölndal.

du är skyldig oss en hundrig ;) :pannkyss :arsele

annars så ger jag inte mycket för dom speglarna

det är ju bara att ta reg-nummret på bilen och kolla vem som äger den eller ?? :rolleyes:

jiGGa skrev:
Varför tycker du det? Om man nu vill ha speglar så kan de ju vara lite diskretare än orginalen

Edt: Du kanske menar att men inte ser bakåt med de :va

Som du skriver i din edit så kommer du troligtvis få anstränga dig ganska bra för att se bakåt i dom.
Jag säger troligtvis för jag har inte kollat i just de där speglarna...
Men många är för veka för att vara stabila i fart.
Det är många orginalspeglar som vibrerar för mycket för att man ska få en ärlig bild vad som händer bakom. De där så likt andra tillbehörsspeglar inte så stabila ut.
Om du får en liten suddig bild så kan det nästan vara bättre att du vänder dig om och kollar ordentligt istället för att bli lurad.

snobben skrev:
Det är väll inte så svårt?? :arsele
Hur ska reg nr på BILEN hjälpa mig hitta ägaren till hojen för att sedan fråga honom vart han har köpt speglarna???????????????

Kortet är förövrigt från en bilfirma

Firman kanske äger både bil + mc.... :rolleyes: Dom borde ju rimligtvis veta vem som äger hojen iaf...

Bilden e tagen på Skene Autocenter ligger mellan göteborg o borås

kan sätta min hoj på det

Back