Vad är det för problem med mitt msn??

turbonegro

Turbojugend
Gick med
7 May 2003
Hoj
hojlös
Har msn installerat på datorn och använder det till att snacka med folk precis som "alla" andra, nu till problemet.

Jag har lite kompisar som undrar varför jag aldrig är online vilket jag är mer eller mindre alltid då datorn är igång, när jag provade att köra msn på min laptop så kom det upp 5 st nya kontakter som villa "adda" mig som inte har kommit upp på min stationära dator och bland dessa fanns dom som klagar på att jag aldrig är online.
nu har jag godkänt personerna på min laptop men när jag öppnar msn på min stationära så finns dom inte med där ändå.
har provat att installera om messenger men det hjälpte inte..
vad kan vara fel??

Hahah, låter som du har seriösa problem :)

Testa att köra med miranda eller vad det nu heter istället.

Maverick skrev:
2565335 mitt e precis likadant.. kan inte lägga till nya kontakter som har addat mig!

Kommer de nya kontakterna upp överhuvudtaget??
det konstiga med min msn är ju att jag kunde adda nya kontakter på min laptop men sen fanns de ändå inte med på min stationära när jag pluggade in den..

Ni kanske har msn LIVE på den datorn där det fukkar sig och 7.5 på den där det funkar? :)

turbonegro skrev:
2567099 Kommer de nya kontakterna upp överhuvudtaget??
det konstiga med min msn är ju att jag kunde adda nya kontakter på min laptop men sen fanns de ändå inte med på min stationära när jag pluggade in den..
japp.. det står att du har nya kontakter.. men när jag klicka på dom så kommer det upp en tom vit rutan, där det står "klar" och "avbryt". Klickar jag på klar så bara laddas den tomma vita rutan om igen, klickar jag avbryt så stängs rutan.

Testade att ta bort live messenger o ladda hem 7.5. Verkar inte funka där heller. Imorrn blåser jag rent burken, den börjar ändå bli lite seg nu. Få väl hoppas på att det funkar bättre efter det.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg