rydlinger
Medlem
nu skall det börjas övn köras lite och saknar magnes till bromsskivan och hade varit användbart att kunna se hur snabbt man körde också! Så undrar vad för slags magnet som man skall ha till denna skivan.... + Vart kan man köpa/beställa magneten?
Om jag inte är helt felvaccinerad så är det väl Beringer Skiva, men den ser iallafall exakt ut som denna http://www.blocket.se/vi/21461991.htm?ca=15_s
(lite gratis reklam skadar ju inte)
Om jag inte är helt felvaccinerad så är det väl Beringer Skiva, men den ser iallafall exakt ut som denna http://www.blocket.se/vi/21461991.htm?ca=15_s
(lite gratis reklam skadar ju inte)
, menar du att du vill koppla in en cykeldator? I så fall kan du limma eller strajpa fast vilken magnet som helst.
Pengar har ALDRIG varit ett problem! hehe