Vad är det för fel på köpare?

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
http://www2.blocket.se/view/3099064.htm?l=0&c=1&city=0

Har satt ut en bytesannons på blocket där jag vill byta min T610a mot en k700 och där står specifikt att jag ej är intresserad av att sälja den eller byta mot någon annan telefon än SE k700.

Nu har där ringt 4 personer varav 1 vill köpa telefonen och 3 personer vill byta mot andra mobiler.

Berätta för mig hur folk kan vara så förbannat tröga så de inte förstår vad som står skrivet i annonsen :kocko

kaZmur skrev:

Har satt ut en bytesannons på blocket där jag vill byta min T610a mot en k700 och där står specifikt att jag ej är intresserad av att sälja den eller byta mot någon annan telefon än SE k700.

Nu har där ringt 4 personer varav 1 vill köpa telefonen och 3 personer vill byta mot andra mobiler.

Berätta för mig hur folk kan vara så förbannat tröga så de inte förstår vad som står skrivet i annonsen :kocko

Du är inte så van att sälja saker va? :)

hållundan skrev:
Frågan är ju egentligen; vem i h-vete vill byta en k700i till en T610 :va
Inte en aning, jag hade iallafall inte gjort det men det är ju lika bra att chansa, man vet ju aldrig :D

hållundan skrev:
Jo förvisso...

Tjöp en bra mellanklasshoj av mig istället!
Byter du den mot en Mito med kasst vevparti så har vi en deal :tummenupp

Måste fixa ihop den först men sen är jag på jakt.

Du kan nog glömma att någon byter en K700 mot en "gammal" T610.
Försök sälja den rent med någon kommentar om bytes istället.

hållundan skrev:
Frågan är ju egentligen; vem i h-vete vill byta en k700i till en T610 :va
Någon som har en stulen k700i och vill ha en ren T610 antagligen...

:rofl jag sålde min en nokia 6600 för tretusen hmmm hade annons på den där de stog 3000 eller högsbjudande......fyra personer erbjöd från 1000 upp till 2000 :lol
ja folk chansar hej vilt när det kommer till annonser även om man är specifik i dom......(heter de så ? specifik?? trött kom in på nå annat ord)

kaZmur skrev:

hahhaha dom har väl läst din VIKTIGT annons!!! http://www.sporthoj.com/annonser.php?id=9584 :hihi

Jag vidarebefodra din annons om att du säljer vad som helst till en tysk ultragay sida! :D :D

Bara flippar med dig... :tungan

Ghost skrev:
Hm.... så du gillar stulet gods... Gillar du att BLI bestulen också?? :fatta!
Nej men med tanke på att telefonen redan är stulen och någon kommer köpa den så kan denna någon lika gärna vara jag.

Moral, vad är det? :P

kaZmur skrev:
Nej men med tanke på att telefonen redan är stulen och någon kommer köpa den så kan denna någon lika gärna vara jag.

Moral, vad är det? :P

Precis!
Om inte jag säljer knark till skolbarn så gör någon annan det!

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back