Vad är det där blåa där ute?

Ställde på hojjen till igår, och efter motogp på tv ska man ut o lufta hojjen för den första gången någonsin!
Köpte hojjen i vintras : )

Weeeee

Jag gillar det där blåa som fan

Det blir nog påställning för min del idag oxå.
Fett sugen på första turen för i år, trist bara att SMHI lovar regn till eftermiddan...

Det blåa kan vara en moderat på LSD.
Eller så är det vackert väder bara.

Snart är vägarna åkbara här med :yoparty

2810854 Just därför man inte ska bo i Norrland om man gillar att köra mc.. :rolleyes: :pannkyss
Funderar seriöst på att flytta söderut finns bara två problem.
1. Går 5-skift på en fabrik här i stan så skulle vilja ha något liknande där man nu flyttar.
2. Om man skulle flytta till skåne eller liknande då går det för fan inte att höra vad de säger. Svälj gröten och prata svenska! :)

1. Går 5-skift på en fabrik här i stan så skulle vilja ha något liknande där man nu flyttar.
2. Om man skulle flytta till skåne eller liknande då går det för fan inte att höra vad de säger. Svälj gröten och prata svenska! :)

Muahahaha!! Men varför så långt som till världens ände Skåne?

Där det gråa brukar vara?..

:tungan kan man ställa på en hoj på helgen? :D

Jaaa, titta det är blått...... åsså är det nån konstig lampa som både värmer och lyser däruppe.... Nån som minns vad det var för nåt.... :va Så längesen man såg den...

:rolleyes: Vettu....vi vill inte ha in folk som går runt med fetvadd i öronen. :blah Så jobba du på i ditt 5-skift uppe i norrland så börjar vi skåningar att köra hoj idag. :pannkyss

SOOOOOLEN lyser, MotoGP på tvn....ahhhhhh....nu är det VÅÅÅÅR! :hoppa

Ställde på hojjen till igår, och efter motogp på tv ska man ut o lufta hojjen för den första gången någonsin!
Köpte hojjen i vintras : )

Weeeee

Jag gillar det där blåa som fan

Förra året var jag ut sista helgen i mars, man kan väl inte vara sämre iår? :rolleyes:

:rolleyes: Vettu....vi vill inte ha in folk som går runt med fetvadd i öronen. :blah Så jobba du på i ditt 5-skift uppe i norrland så börjar vi skåningar att köra hoj idag. :pannkyss

SOOOOOLEN lyser, MotoGP på tvn....ahhhhhh....nu är det VÅÅÅÅR! :hoppa

Jag vill också...:huvet

Tror du på allvar att det bara finns fabriker i Piteå? :D
Välkommen till Sthlm!

Hel gott!! 10 c i skuggan! ska utmed min gamle... mitt första år med kort

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...