Deztallica
Ny medlem
Vad är det coolaste man kan bygga utav en 1000cc 1000-R fabrikstrimmad motor? Vad skulle ni bygga om ni hade en?
Ge mig förslag nu
Ge mig förslag nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En motorcykel!Deztallica skrev:Vad är det coolaste man kan bygga utav en 1000cc 1000-R fabrikstrimmad motor? Vad skulle ni bygga om ni hade en?![]()
Ge mig förslag nu![]()
McB skrev:Ska du bygga något av motorn? Låt den vara det den är byggd för istället.
Rooki skrev:men det e ju bara motorn om jag fattat rätt,,, han skulle ju inte bygga om motorn utan sätta den i nått..Eller?
vad man ska göra med den, använda den till!

Deztallica skrev:Haha![]()
Jo men med att bygga något menar jag såklart vart jag ska stoppa in denvad man ska göra med den, använda den till!
![]()
Och en gixxerkart har alla gjort redan ju!![]()
Du är klar lagom till sommaren. Om du ändå känner dig tvingad att köra med den nu så monterar du den på en spark Känns lite trökit att den får sitta i ett chassie som är tyngre än orginaletr matte skrev:jag skulle ha mosat ner den i en liten bil typ en fiat 126 eller liknande.
HanneZ skrev:Känns lite trökit att den får sitta i ett chassie som är tyngre än orginalet
General E skrev:Funkar det verkligen med en mcmotor i en båt? Tänkte om det var för klent vrid.
Jag skulle byggt en släde/spark som går jättefort rakt fram.
darth_igel skrev:Jag skulle byggt en SuperSeven eller någon annan hyffsat billig kitcar

|
|
Äntligen!
Om du, som jag, ständigt åk... |
|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |