Deztallica
Ny medlem
Vad är det coolaste man kan bygga utav en 1000cc 1000-R fabrikstrimmad motor? Vad skulle ni bygga om ni hade en?
Ge mig förslag nu

Ge mig förslag nu

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En motorcykel!Deztallica skrev:Vad är det coolaste man kan bygga utav en 1000cc 1000-R fabrikstrimmad motor? Vad skulle ni bygga om ni hade en?![]()
Ge mig förslag nu![]()
McB skrev:Ska du bygga något av motorn? Låt den vara det den är byggd för istället.
Rooki skrev:men det e ju bara motorn om jag fattat rätt,,, han skulle ju inte bygga om motorn utan sätta den i nått..Eller?
Deztallica skrev:Haha![]()
Jo men med att bygga något menar jag såklart vart jag ska stoppa in denvad man ska göra med den, använda den till!
![]()
Och en gixxerkart har alla gjort redan ju!![]()
Känns lite trökit att den får sitta i ett chassie som är tyngre än orginaletr matte skrev:jag skulle ha mosat ner den i en liten bil typ en fiat 126 eller liknande.
HanneZ skrev:Känns lite trökit att den får sitta i ett chassie som är tyngre än orginalet
General E skrev:Funkar det verkligen med en mcmotor i en båt? Tänkte om det var för klent vrid.
Jag skulle byggt en släde/spark som går jättefort rakt fram.
darth_igel skrev:Jag skulle byggt en SuperSeven eller någon annan hyffsat billig kitcar
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|