Vad är bäst? Sex eller Mc

Vad är Bäst Sex eller Mc?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Status
Ej öppen för fler svar.
Googla rosa sidorna :crash

Sedan är det bara att börja boka:tungan

Ahahaa.. Det känns ju inte riktigt legalt det där. Sen dagen jag har problem med att inte få massor av de tjänsterna gratis av unga töser (är f.ö. inte speciellt svårt i Sverige :Bugar) så lär det bli dystert. Får väl köra mer MC då helt enkelt.

Köper inte ens drinkar till b-rudarna på klubben, haha, sån är jag :)

Ahahaa.. Det känns ju inte riktigt legalt det där. Sen dagen jag har problem med att inte få massor av de tjänsterna gratis av unga töser (är f.ö. inte speciellt svårt i Sverige :Bugar) så lär det bli dystert. Får väl köra mer MC då helt enkelt.

Köper inte ens drinkar till b-rudarna på klubben, haha, sån är jag :)

Jaja det har redan snackats narkotika i tråden vad gör då lite glädjeflickor!!
Nu var det så att WEST tyckte det var lättare att boka bandagar än damer kan väl säga att motsatsen är bevisad:D:krama

Jaja det har redan snackats narkotika i tråden vad gör då lite glädjeflickor!!
Nu var det så att WEST tyckte det var lättare att boka bandagar än damer kan väl säga att motsatsen är bevisad:D:krama

Nej. Det är ju inga problem för det är ju fritt fram att sälja sex i Sverige vad jag förstått...

Visste inte att du kunde så mycket om den branschen dock :) men nog är motsatsen bevisad.. :P :lol

Ska jag vara ärlig går väl Sex och köra MC lite hand i hand? I princip samtliga b-rudar (även om de ogillar höga hastigheter i början) älskar ju att köra MC. t.om. blivit så att det är de som tjajar på att de vill ut och köra när man bara vill dricka öl, pilla navelludd och glo på tv.

Nej. Det är ju inga problem för det är ju fritt fram att sälja sex i Sverige vad jag förstått...

Visste inte att du kunde så mycket om den branschen dock :) men nog är motsatsen bevisad.. :P :lol

Google is your friend sökte lite efter WEST´S inlägg och det behövdes ju inte många minuters googlande lixom :tuttar
Tror nästan det är billigare än bandagar om man kollar prislistorna:fyllisar:fyllisar

Mjah, vetefan alltså, 2000:- för att knulla någon tjej i 30 min känns som ett väldigt icke-attraktivt erbjudande för mig. Framförallt med tanke på omsättningen karlar de har. Fan alltså, får rysningar. Har väl inge emot att bruden haft lite tidigare killar (erfarenhet är bra!) till en viss gräns haha... Fyr rysningar, men nu blir det hela för OFFTOPIC.

Så, mojj83, för att vända diskussionen åt rätt håll, vad har du gjort idag?

Hahaha visst är dom mysiga!!

Idag har jag levererat ungar till dagis, Handlat käk och besökt bolaget och inhandlat lite god dryck.
sedan byttade jag olja,oljefilter och bromsvätska i hyndan följt av en redig tvätt.

Har även börjat packa kärra + bil inför helgens bravader!!

Själv då:hej

Hahaha visst är dom mysiga!!

Idag har jag levererat ungar till dagis, Handlat käk och besökt bolaget och inhandlat lite god dryck.
sedan byttade jag olja,oljefilter och bromsvätska i hyndan följt av en redig tvätt.

Har även börjat packa kärra + bil inför helgens bravader!!

Själv då:hej

Jävlar vad du har varit ambitiös. Hade jag orkat göra allt det där med ungar och allt sånt mög så hade jag fan varit stolt. Jag har suttit och läst cirka 70+ sidor kurslitteratur i Management of Asian organizations och enterprises. Väldigt skoj... (not!)

I snitt verkar de läsa 300 sidor kurslitteratur i veckan i Holland vilket är ungefär 3x mer än vad jag pluggade hemma i Sverige så måste fortfarande anpassa mig till detta tempo hehe

Jag har åkt fler mil kisse* än motorcykel i år. Jag vet inte om det är så himla roligt, nåt av det. Mer tvångsmässigt?

*vårdat språk!

Varför göra det så komplicerat, kör hoj på dagen och ligg på natten. Huvudvärk hit och trött dit, KRÄV att få ligga! Jävla mesar ni är! Funkar det inte, dags för nytt kött! :tummenupp

Varför göra det så komplicerat, kör hoj på dagen och ligg på natten. Huvudvärk hit och trött dit, KRÄV att få ligga! Jävla mesar ni är! Funkar det inte, dags för nytt kött! :tummenupp

Lätt för dig att säga när du byter drul lika ofta som en annan gör ett oljebyte....

:hihi

HA! Man kan ju alltid önska! ;) Tyvärr så har jag inte tid med sånt, varken det ena eller det andra alternativet i frågan. :tummenupp

Dvs din hoj måste vara helt uttorkad.

Lätt för dig att säga när du byter drul lika ofta som en annan gör ett oljebyte....

:hihi

Sex mc:ar är bäst. För alla utom engström...

Mnjaa, snarare sex+sex mc är bäst. :fakta

Om jag sedan spelar mina kort väl kan det ju bli sex på det och tadaaa....666:cdevil

Transalp_vinter.jpg

Å så ville ju CBR600'an ligga i esset på gåsen.
Jag neka, men det var hon som bestämde! :crash

Nu har vi bara invandring och religion kvar innan tråden kan stängas! :arsele

:hej

/e

...det beror väl på om man vill :ligga, eller bomba apex. Omväxling förnöjer...vilken fråga. :va

Har nog inte läst nån tråd som generat lika många one-liners som denna. Ivrigt fiskande efter "gilla". :D
Tidsmässigt har jag lovllat (knullat enligt T9) betydligt mer än kört båge i år. Helt ofrivilligt. Nån skrev att man borde byta brud? Kan inte se mig själv leva med nån annan än hushållerskan jag har nu, men ett sidospår efter överenskommelse skulle man ju inte tacka nej till. Detsamma gäller lånehoj. Hade nog kört den hårdare och längre än min ordinarie. Med detta sagt är nog gräset både grönare och saftigare på andra sidan, åtminstone för dagen.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8