Vad är bäst? Sex eller Mc

Vad är Bäst Sex eller Mc?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Status
Ej öppen för fler svar.
Den som röstar på sex eller mc har aldrig varit riktigt SKITNÖDIG :arsele

Last edited:
Kebab med bröd kl 03.30 efter en heldag på krogen?

(Alt.
En Snickers efter en feting.)

Jag röstar på en snickers efter en spliff :)

Både sex och hoj åkande är överskattat. Tacka gud för tunga droger och chocklad som gör livet värt att leva :)

Går det när man krashar hela tiden?

Dags att fälla ut fotpinnarna!

App app 6 bandagar i rad på asfalten nu inte vara sådan!! Men men nu är det lör-sön+tis på storbana så allt kan ju hända!!

Men tänk 9 dagar på bana utan att lämna asfalten skulle vara något att skriva om :tuttar

Hur går det med IOM karriären? Har du letat dig ut på en storbana än? Bara 5 säsonger kvar innan du ska stå uppställd ju :hihi

Själv föredrar jag att träna murvtagning hela veckan OCH helgen lång. Senast körde jag så jävla fort i murvan att det började lukta bränt gummi. Väldigt räjsigt om du frågar partnern.

Sporthoj - för att du vill ligga!

Både sex och hoj åkande är överskattat. Tacka gud för tunga droger och chocklad som gör livet värt att leva :)

Mjah, sex och mc är ju i princip njutningar som inte innebär konsekvenser i det långa loppet. Har jag fel? :)

Spliff är inte tungt och det är ingen drog ! :fakta

Den tjej som kan ge samma kick genom whatever som känslan att känna hjärtat börja slå igen när den där lampan slocknar när starten går....

Henne lämnar jag vem som helst för!

Nej, knulla är mer långsiktigt, men slår fan inte kicken!

Jag ser dock ingen anledning att välja :va

Du kanske gör något fel ? :D

Varför inte kombinera? Att ta det på hojen är väl kanske lite över gränsen för mig men måste jag välja så blir det att åka hoj på krokiga vägar!

Fredrik:)

Varför inte kombinera? Att ta det på hojen är väl kanske lite över gränsen för mig men måste jag välja så blir det att åka hoj på krokiga vägar!

Fredrik:)

sa mannen fr TROSA ! :D

Tycker om sex, men vill inte avstå från hojåkningen. Tycker om att köra hoj, men vill inte avstå från sex.. Röstar därmed inte alls i den här pollen :tummenupp

Håller helt klart med dig :) Cannabis är betydligt ofarligare än tex alkohol. Men tänkte inte just på cannabis när jag menade tunga droger :D
Hoppa tillbaka till flashback om du ska muppa om "ofarliga" droger!!!!:7peta:4skrika

kärt barn har mången namn...

Ynff!! Näeh helt klart MC
En hoj gnäller Aldrig över huvudvärk etc.:fakta

Tycker om sex, men vill inte avstå från hojåkningen. Tycker om att köra hoj, men vill inte avstå från sex.. Röstar därmed inte alls i den här pollen :tummenupp

Hoppa tillbaka till flashback om du ska muppa om "ofarliga" droger!!!!:7peta:4skrika

Haha ofarligt säger jag inte att det är :) Men alkohol anser jag gör betydligt mer skada för individen och samhället än vad lite röka gör. Men sen så är ju alkohol en utav de farligaste drogerna, lätt att överdosera och när man väl är fast så kommer man inte ur skiten.

Dör nog fler av hojåkning och collateral damage caused by sex än av spliff...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8