Vad äger ni för fordon? Mc, bil, båt osv...

3 motorcyklar, en 34 fots segelbåt, en 27 fots daycruiser, 2 st vattenskotrar, en BMW 335 D till frugan och en BMW 535 D till mig samt en Jeep Grand Cherokee V8 som dragbil till hästtransporten. Uppe på vårt landsställe vid riksgränsen har jag
2 snöskotrar (1200 cc Lynx) plus att jag har 2 st Quadar på vårt andra landställe i närheten av Österlen.

fast hold your horses lite; sist jag var hemma på ditt lantställe i österlen, så hade du gjort dig av med ena snöskotern till förmån för en luftballong? det var iallafall vad din butler sade...

Fordon? inget motordrivet bara en cykel.
Bilen är en tjänstebil.

fast hold your horses lite; sist jag var hemma på ditt lantställe i österlen, så hade du gjort dig av med ena snöskotern till förmån för en luftballong? det var iallafall vad din butler sade...

iofs men det lät inte lika intressant då detta är ett forum för motorintresserade. Luftballongen skäms jag lite för :gnissla men det var ett påfund från frugan och barnen. Den är lite dyr i drift då jag måste hyra en ballongförare när vi känner för en utflykt.

Jaja, det är ju bara I-landsproblem

iofs men det lät inte lika intressant då detta är ett forum för motorintresserade. Luftballongen skäms jag lite för :gnissla men det var ett påfund från frugan och barnen. Den är lite dyr i drift då jag måste hyra en ballongförare när vi känner för en utflykt.

ok my bad! :tummenupp

Tycker du håller inne med info här Bagarn.. När tänker du berätta om dina 2 senaste inköp??? :yoparty

Absolut. Bara skrika till, så bjuder jag på kaffe med dopp :tummenupp

hahaha

men för att återgå till trådens syfte:

numera äger jag en:

gixxer 600 k4
bandvagn (gammal östtysk modell) i grekland (har hus där med familjen)
zetor (tjeckisk traktor)
dodge charger '68 (ej skeppad till sverige ännu utan finns i california)
willys jeep '50
dressin

Bilar:
Ingen egen, åker förmånshäck (Mazda 6 fn) Frugan har en Suzuki Alto 91 mellan somarstugan o jobbet.
Senast egenägda var en Mazda Miata o före det två Alfa Bertonekupeer, 1600GT -66 o 1750 GTV -69.
Mc: Alltså Pantah o GPZ 900 R. I ungdomen en gammal Monark Blue nånting (kommer aldrig ihåg om det var Fighter eller Stinget).
Båt: Röd plastroddbåt med snurra. Gör faktiskt uppemot 20 knop).
O så en Merida trampcykel o en oåkbar plastcykel av märket Itera.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT