Vaccination för kina resa?

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Tja

Ska till Shanghai i 3 dagar nu i slutet av månaden.
Vad ska man Vaccinera sig för när man dit?

Haha kommer bara att tänka på Torsk på talinn, när Roland vaccinerar sig.. Guu va det spänner.! Jaha skulle du till talinn, jag tyckte du sa thailand?

Ehm, nä seriöst. Som talaren ovan sade. Det är väl vanliga hepatit och nå mer?
Shanghai är fräckt! Var där en vecka i våras! Taxi rekommenderas, 11spänn är startavgiften och sen åker du hur långt som helst innan det börjar ticka på. Och oftast är det schumachertempo, med grymma omkörningar och filbyten.
Skapliga kontraster, skyskrapor och i gränderna bor typ tiggare i såna gamla hus.

Last edited:
Haha kommer bara att tänka på Torsk på talinn, när Roland vaccinerar sig.. Guu va det spänner.! Jaha skulle du till talinn, jag tyckte du sa thailand?

Ehm, nä seriöst. Som talaren ovan sade. Det är väl vanliga hepatit och nå mer?
Shanghai är fräckt! Var där en vecka i våras! Taxi rekommenderas, 11spänn är startavgiften och sen åker du hur långt som helst innan det börjar ticka på. Och oftast är det schumachertempo, med grymma omkörningar och filbyten.
Skapliga kontraster, skyskrapor och i gränderna bor typ tiggare i såna gamla hus.

Jo ska bli riktigt sweet att komma dit, vi är inte där så länge men det blir fett, reser dit i förstaklass och sen är det 5 stjärnigt hotell som väntar på oss :yoparty. Partyt börjar när vi lämnar danmark med fri sprit och öl i 12h :fyllisar.
Sen är det en viss marknad som ska besökas :tuttar

Var fan kom du ifrån? Vilken sten har du suttit och tryckt under?

Sten och sten, lyckades finta bort tjejen för en stund så nu har jag lite tid med annat :D

Skulle ju kunna fråga en läkare, men du kanske litar fullt ut på SH:confused:

Njaeee inte direkt, men har lite ont om tid för att ringa runnt till sjukhusen nu, är ledig 1 dag innan resan och då ska jag på intervju på ett nytt jobb + fixa visumet osv så jag försöker bara få lite tid :).
Har i alla fall ringt doktorn nu, dom gav endast Epacsol till vuxna, tror det hette så.

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...