va, va sa du???

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
efter bara en dags körning så har ja kommit unifull med att min brusar som bara den! blir helt slut/pajj/körd i skallen om man åker över 100+!

är det öronproppar som gäller då eller? :näsblod

MostWanted_NKPG skrev:
efter bara en dags körning så har ja kommit unifull med att min brusar som bara den! blir helt slut/pajj/körd i skallen om man åker över 100+!

är det öronproppar som gäller då eller? :näsblod

ja öronproppar är en självklarhet, även om jag alltid själv glömmer det :)

Har hänt att jag glömt ta med mig öronproppar när jag gett mig ut på 100-milsturer och det har tjutit i öronen hela kvällen sen. Värre än konserter...

En tumregel kan va att alltid ha öronproppar i fickan till skinnställsjackan och att sätta i dom så fort man ska utanför stan.

Unifull? Är det ett ord? För övrigt framgår det inte att du menar hjälmen. Ut och åk, så kanske du skriver färre inlägg.

Nu kommer snart lång eller kortärmad tröja frågan känner jag.

Det är kanske inet sant och jag är heller ingen moderator här men jag vet ändå att man måste inte fråga på SH för varje steg man gör, man provar helt enkelt själv.
Du kan tex stoppa i öronproppar för att se om det blev nåt tystare i huvet efter det.

Silwer skrev:
Det är kanske inet sant och jag är heller ingen moderator här men jag vet ändå att man måste inte fråga på SH för varje steg man gör, man provar helt enkelt själv.

SH forumet har väl kommit till sitt slut, vilket jag menar att det har redan skrivits om allt som går att skriva om... Alldeles rätt, frågan om kortärmat kommer att komma upp snart! :tungan

förresten har alltid undrat,, kanske ingen som har tänkt på det men kan man köra i kortärmat när man åker motorpsykel ;)

Lightning skrev:
SH forumet har väl kommit till sitt slut, vilket jag menar att det har redan skrivits om allt som går att skriva om... Alldeles rätt, frågan om kortärmat kommer att komma upp snart! :tungan

MostWanted_NKPG skrev:
förresten har alltid undrat,, kanske ingen som har tänkt på det men kan man köra i kortärmat när man åker motorpsyke

Snart kan vi ta bort alla forumavdelningar och bara ha kvar länken till "sök". Det vore väl praktiskt?
:corn

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...