va ska ni köra för hoj nästa år??

rBy skrev:
Daer ni aer nu aer det vael vinter Mike? Sa det aer vael bara inhandla delarna till turboaket, efter juletider gar tiden grymt snabbt till var i modersvea, och helt plotsligt aer det foer sent att borja bygga nat?

Ha det bra hemma i snon era tomtar, jag drar fran 25C gradiga LA till 28C gradiga Costa Rica imorrn :arsele ses efter juletider da :tomten
Hehe :fyllisar ..jag e inte alls avis på lite sommar å sol :rolleyes:

..hur som helst blire åk utav framåt våren :rofl :tungan :tuttar Du får ställa in dig på att ansluta till Nürburgring i vår.

Peace man. När kommer du hem ? :tomten

det lär bli att ta ett körkort till att börja med och sen nöta sönder den gamla gsx-r 92:an som står hemma för att sedan ge sig på en 00:a :banana

Någon som känner på sig att de vill sälja sin gsx-r 00 till sommaren så kan nu ju hojjta :hihi

Ska fortsatta med samma Zx6R 00'a i et eller två år till!, det ar jag som satter begrensningarna inte hojen :lol :lol :lol skamt åsido så trivs jag så bra med kawa'n at jag inte har lust at byta annu....

Funderar allvarligt på att byta ut sprinten mot en speed triple 06:a. Nån som vet vad man kan begära i inbyte för en sprint rs-00 i bra skick, 2800 mil?

Fakkverk skrev:
Så här ser min ut men i dagsläget har jag slopat backspeglarna och ersatt Shell-dekalerna med dito Agip. Ville bara posera lite i tråden.
Vi ducatister är ju som bekant sådana! :hihi

/ Johan

superlatte.jpg

Den är inte till salu och jag kommer köra den många år framöver.

*dregla*
Ro hit med hojen!! :tungan
Nu saknar jag verkligen min 900ss,förvisso ingen SL men den var ju gul iaf!
Förstår verkligen att du vill behålla den.

Tänkte köra än.. Cbr1000rr -06, som kommer i Mars.... :D

Har köpt mig R1:an till i år(Hann köra två träningar i höstas :banana ) och bytt till en nyare cross(skall köras på söndag :) ) R6:an har så lite mil och jag har så sjukt mkt grejjer till den så den får nog behållas den också.
Sålde sommarbilen istället :tummenupp

Fakkverk skrev:
Så här ser min ut men i dagsläget har jag slopat backspeglarna och ersatt Shell-dekalerna med dito Agip. Ville bara posera lite i tråden.
Vi ducatister är ju som bekant sådana! :hihi

/ Johan

superlatte.jpg

Den är inte till salu och jag kommer köra den många år framöver.
Men sätt klistermärkena snyggt nästa gång. :)

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back