Elektron
I can wreck anything
Mattias skrev:Jag fattar ju att man gärna vill ha en hoj som förlänger k*ken maximalt, men är det inte fränare att runda de andra posörerna med en "underlägsen" hoj?
Ja på mig impar posör-rundare betydligt mer än posörer. Eftersom posör-rundare har självförtroendet i sig själva och inte i hojen... Därmed inte sagt att alla med stor hoj är posörer! Det är viktigt att påpeka.
, tur att han kör lugnt. Jag blev också varse det jag redan visste, nämligen att Freppa inte behöver ny hoj, hans gamla holk svänger fint och man behöver inte brottas och bråka med den. Freppa behöver däremot släppa den mentala spärren han har mot att lägga ner hojen, och lite övning på kurvtagning. Däremot vet jag nu att han inte kommer att tycka att det är roligt att åka hoj innan han köper en ny, det har satt sig på hjärnan på honom. Han har jätteroligt på alla andra hojar utom på hans egen, och det sitter enbart i huvudet. Freppa, jag vet att du vill ha en ny hoj, och du ska köpa en om du verkligen vill. Är du det minsta osäker så ska vi ut och öva kurvtagning så kommer du att sluta slåss med hojen och låta hojen styra sig själv. Puss på dig gubben