Va gör man en seg fredagskväll?

Emmi skrev:
För tillfället sitter jag o dricker Aquatini (:7peta på Madhonda) och väntar på mina polare som jag ska förfesta med,


Ja....o förvånansvärts god är den oxå....för att inte va riktig grogg...!!! :tungan

Ha så skoj ikväll...!! :banana :tuttar
 
Min kväll so far..

1. Slog halvtihjäl mig då belysningen e trasig i hela trappuppgången.
2. Lyckas fastna med halsduken i dörren..
3. Somnar sittandes i soffan och vaknar när det ringer två timmar senare, men inte fan hittar jag telefonen..
4. Lagade vegetarisk o käkade..
5. Gav gnagarna mat.
6. Kröp upp i soffan under en filt med datorn i knät o hunden brevid..

Roligare än så här blir det nog inte ikväll, de e ja alldeles för slutkörd för... :3freak

Snart sova eftersom ja ska upp o jobba imorgon.. :hoppa
 
Swedie skrev:
Jo just ja!.. tränar oxå.. måste vara i form inför RR säsongen!!! :D

Man kan väl inte träna på en fredag? :3freak

Usch! Jag ska iofs. bara sitta inne idag. Ska upp och jobba tidigt imorron. :(



PS. Tom byron. Hon gjorde precis slut med mig. Hon sa att det var dig hon ville leva med. Jag är glad för din skull. :)

Hon bad mig att ge dig hennes telefonnummer: 112
 
Conrad, jag har ensamkväll o inget direkt händer.. varför inte fokusera på sig själv för en stund :p
 
Tom Byron skrev:
kolla på sahlene på "så ska det låta"





DRÄGGEL :hihi

Jag kollade mer på Brolle. :rolleyes: Faaan vilken underbar röst killen har!! Och under allt dedära håret är han jätte-söt, ju... :kär
 
Jag tror hans röst är självraggande :tummenupp

Flamma77 skrev:
Jag kollade mer på Brolle. :rolleyes: Faaan vilken underbar röst killen har!! Och under allt dedära håret är han jätte-söt, ju... :kär
 
Aiit, ingen träning so for, dock både film och nu lite tv, nån pilsner har man fått i sig och lite god mat. Sen säkert en film till och lite surf, har dock inga spel på datan och ingen hoj o mecka med än så länge. Jaa.. det där med musik, pilsner och drömma funkar ju :3freak
 
Tom Byron skrev:
Jag tror hans röst är självraggande :tummenupp

OM!! Första gången jag hörde han höll jag på att halka av stolen... :D Nu har jag nästan vant mig. *rys* :hihi
 
Flamma77 skrev:
OM!! Första gången jag hörde han höll jag på att halka av stolen... :D Nu har jag nästan vant mig. *rys* :hihi


Jag håller med... Vilken röst!!!!! *suckar* :banana
 
Tom Byron skrev:
hade en myspyslåt för någon sommar sedan oxå.......... fjortis favvo :D

*Spelar ingen roll vad han sjunger så länge han gör det*... :brynad
 
Jag har inte hört Brolle sjunga. Han var tydligen på MC mässan om vi pratar om samma. Skicka upp bild eller ljud eller nått.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top