Va fan ska jag göra ?

Rogge

C4-RACING
Gick med
21 Mar 2004
Hoj
ZX10R 08
Har tagit licens, buggt om hojen med krachkåpor o allt, köpt ett par set däck och däckvärmare, fixat bra deal på släp. :tummenupp Nu är pengarna SLUT :( vad fan ska jag göra ,hur ska jag ha råd att köra race :confused: Första racen närmar sig med stormsteg :huvet
Några förslag?

RoggeR6 skrev:
Har tagit licens, buggt om hojen med krachkåpor o allt, köpt ett par set däck och däckvärmare, fixat bra deal på släp. :tummenupp Nu är pengarna SLUT :( vad fan ska jag göra ,hur ska jag ha råd att köra race :confused: Första racen närmar sig med stormsteg :huvet
Några förslag?

Välkommen till roadracingens sköna värld. Det är bara att vänja dig. När man kör rr är alltid pengarna slut. :)

Bra planerat! :rolleyes:

Sälj något, det har funkat för mig när det behövs lite extra deg! :tummenupp

oscar skrev:
Bra planerat! :rolleyes:

Sälj något, det har funkat för mig när det behövs lite extra deg! :tummenupp

Haha, för mig också. Problemet är bara att så länge man kör rr så får man ju inga slantar över till att köpa nya grejer och tillslut har man ju alltså inga grejer att sälja. :va :hihi

Be om spons från föräldrar borde ju funka om du inte ännu kört ditt första rejs. Berätta om ditt livs äventyr å blablabla..

Lycka till! :pannkyss

//jaG

dags att jaga sponsorer kanske. bidrag, bilda en förening eller något och sök komunala bidrag för föreningens (din) verksamhet (RR-körning). ?!!?

Mamma och pappa, jobba mer, sälj stereon/bilen/cykeln/mormor, telefonlån. Det brukar lösa sig. :tummenupp

RoggeR6 skrev:
Några förslag?

Skaffa ett lönande skatteberiande extraknäck hos mormor farmor och bedyra hur kul du skulle tycka det var att rejsa....

Kan funka?

/U

RoggeR6 skrev:
Några förslag?

Sälj hojen, köp 250sp, kör för kaffepengar, och få dessutom råd till krogkvällar. Det är inte för inte som det är Koenigsklasse! :fakta

stavfel

jP skrev:
Sälj hojen, köp 250sp, kör för kaffepengar, och få dessutom råd till krogkvällar. Det är inte för inte som det är Koenigsklasse! :fakta

Får man? Jag har lagt ut 20000:- innan säsongen ens har börjat :confused:

Last edited:
sleven skrev:
Får man? Jag har lagt ur 20000:- innan säsongen äns har börjat :confused:

Ja skyll dig själv, du skulle ha skippat de där dekalerna från Mattias.

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back