Va fan e det med er??????

Status
Ej öppen för fler svar.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Kan inte släppa detta med att vissa snackar skit om människor i en tråd för att sen få reda på vem det var och därefter tycka att det var tragiskt.....
Ni är ju för fan vidriga........tråkigt att den gamla tråden blev raderad så vi inte kan komma ihåg vilka dessa personer var........

Det är jävligt tråkigt att en kille gått bort , och det är tråkigt att han kanske inte skyddade sig som sig bör, men det är inget som säger att vare sig skinn eller hjälm hade räddat hans liv.
Kanske skulle han vara schysst mot sin polare o köra hem den, kanske hade inte polarn kk och han ville vara schysst.......det kan vara så mycket, men man kan fan inte vara så äckligt hänsynslös mot omkomna människor man inte känner. Kankse var detta 1:a gången nånsin han körde utan skyddsutrustning, det vet fan inte ni era idioter.

Ni e patetiska dubbelmoralister och det är fan inget vidare för detta forum.
Så vad mig anbelangar så kan ni dra åt helvete, och hade ni sagt det framför mig irl så hade jag fan nitat er på plats.

Ravetrancer

håller fullständigt med,, den som snackar skit om nån som har dött i nån olycka e fan inte normal :mad:

Hade inte kunnat säga det bättre själv. Jag blir fan illamående på en del personer på det här forumet. En ung kille omkommer i en tragisk olycka, och istället för att visa lite omtanke finns det vidriga människor som börjar grymta om att "det är sådant här som höjer våra försäkringspremier". Fy fan säger jag. :mad:

Kan nog hålla med om mkt, men Ravetrancer ditt inlägg kan nog &-så läggas på hyllan bland andra patetiska inlägg. Varför behöva slåss & svära så mkt?

Tycker givetvis synd om killen i olyckan & förmodligen är du väldigt ledsen av det som hänt?? Men komma & hota med stryk, icke bar i mina ögon!

PS: Jag hade inget inlägg i den tidigare tråden.

Håller med fullständigt.....

Spelar väl ingen roll om hur en olycka går till!
Det kan väl aldrig vara "rätt åt" någon som tragiskt går bort?

Det är en människa som gått bort ni sitter pekar på och säger att han får skylla sig själv...
Det spelar ingen roll vem som kört omkull...
Sånt jublar man inte över......Det är alltid trist!

SKÄRPNING......

Nästa gång så är det kanske er ryktet kommit igång om och folk sitter och kastar skit helt ovetande om den egentliga sanningen.

Lion skrev:
Kan nog hålla med om mkt, men Ravetrancer ditt inlägg kan nog &-så läggas på hyllan bland andra patetiska inlägg. Varför behöva slåss & svära så mkt?

Tycker givetvis synd om killen i olyckan & förmodligen är du väldigt ledsen av det som hänt?? Men komma & hota med stryk, icke bar i mina ögon!

PS: Jag hade inget inlägg i den tidigare tråden.
säg att en nära vän till dig går bort, och du träffar nån irl och han snackar massa skit om din polare tex. som han knappt vet nåt om.....han höjer våra försäkringspremier etc.
Om du väljer den lugna vägen då e din sak, men jag hade laddat min höger stenhårt :fakta

Om min polare väljer att sätta sig stupfull på en motorcykel och dessutom skita i att använda hjälm så vet jag inte om jag ska tycka så jäkla synd om personen.

Tragiskt är vad jag skulle kalla det, sen att folk skulle fördömma det o snacka skit har jag full förståelse för.

Hade detta hänt någon annan som inte sitter här på SH så hade ni gnällt som fan o sagt att han var ett jäkla pucko osv.
Då borde det gälla i det här fallet också tycker jag.

Men likt förbannat är det tråkigt att ännu ett liv har gått till spillo.

Just my 2cents.

Ravetrancer skrev:
Om du väljer den lugna vägen då e din sak, men jag hade laddat min höger stenhårt
...och det gör nytta på vilket sätt då?
Tror du att personen i fråga förstår bättre för att du försöker nita honom/henne?

Ditt skitsnack är dessutom så fullt med generaliseringar och dubbelmoral att du är på god väg att hamna på min ignorelista (som om det skulle spela dig någon roll, men JAG slipper läsa dina fjanterier).

Men det är kanske "Wow! Du är så häftig! Du är en förebild för oss alla!" du vill höra?
Så länge du generaliserar och idiotförklarar folk åt höger och vänster får du iaf inte höra det från mig.

Wille skrev:
Om min polare väljer att sätta sig stupfull på en motorcykel och dessutom skita i att använda hjälm så vet jag inte om jag ska tycka så jäkla synd om personen.

Och du är 100% säker på att det verkligen VAR så?

Wille skrev:

Tragiskt är vad jag skulle kalla det, sen att folk skulle fördömma det o snacka skit har jag full förståelse för.
Om det hade vart din egna bror istället då,hade du oxå reagerat lika??
tänk dej för innan för helvete,det kan hända vem som helst med eller utan skinn mm :mad: :mad: :mad:

edit: eller mor,far eller liknande

Att köra GSX R1000 utan skyddskläder (och eventuellt påverkad) är dumt. Så mycket är vi nog överens om allihop. Jag är säker på att Kfc ångrade sitt beslut att köra hem den där hojen i samma sekund som bakhjulet sladdade ut. Nu finns ingen chans att ändra på det, och att folk tjafsar fram och tillbaka lär varken få honom tillbaka till livet eller glädja hans efterlevande. Eller hur?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey