Va f*n håller ni på med?

sportbike

moderator
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Varför surfar du på SH istället för att fira midsommar med goda vänner?
Själv har jag trasig rygg och försöker vara still, öl går dock ner utan problem.
Ramlar man av motorcyklar tillräckligt många gånger så gör det ont, på riktigt.
Alltså, vad gör du?

Jobbar, flyttar och packar, typ. Midsommar var inte så lägligt placerat i år. Eller så är det jag som planerar in allt annat lite dåligt, svårt att avgöra.

Vägrar åka till svärföräldrarna innan fp2 på Assen är klart.

Var inte fylletrådar förbjudna? :va

Jag städar & lyssnar på hendrix, sedan skall jag knalla igenom staden till polarens altan och grilla blodig biff. :fyllisar

Edit: Lyssnar på Status Quo, inte fel det heller.
Och grannarna förstås, griniga jävlar :(

Jag ska ta ut sportstern. Det här är enda snöfria helgen hela stan är fri ifrån inflyttade förmånsaudisar.
Ännnu bättre än när det är futtboll.

Kanske tom blir lite knäskrap, fast det blir ju i Klaratunneln. Mycket bekvämt med tunnelvägg när man är stel och gammal.

Last edited:
Jag ska ta ut sportstern. Det här är enda snöfria helgen hela stan är fr ifrån inflyttade förmånsaudisar.

Kanske tom blir lite knäskrap, fast det blir ju i Klaratunneln. Mycket bekvämt med tunnelvägg när man är stel och gammal.
Åk förbi mig på söder så jag får ta ett kort på hojen och ge dig en örfil för att du har så ball hoj!

Jag ska ta ut sportstern. Det här är enda snöfria helgen hela stan är fri ifrån inflyttade förmånsaudisar.
Nästan som när det är fotboll.

Låna med dig en GoPro eller nåt sånt genom tunnlarna, eller en kompis med en sån,,,det skulle förgylla midsommarhelgen. :fakta

Så tyst det blev :hihi

HesTa honom inte!

Jag har precis gått av ett körigt jävla pass på macken, dagen har varit full av "förmånsaudisar" och dess förare som har flytt "storstäderna". Jag är INTE imponerad.

Nu blire en Pan Pizza och ett bar blaskiga öl för att fira Midsommarafton! (efter det tar vi ut grus-sprättarn och förstör idyllen ute på landet)

HesTa honom inte!

Jag har precis gått av ett körigt jävla pass på macken, dagen har varit full av "förmånsaudisar" och dess förare som har flytt "storstäderna". Jag är INTE imponerad.

Nu blire en Pan Pizza och ett bar blaskiga öl för att fira Midsommarafton! (efter det tar vi ut grus-sprättarn och förstör idyllen ute på landet)
Bra där, tjör på en gålfbana vettja :smasha

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...