V8!

Psychobiker

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Kolla den bågen med en 1liters v8, Tyckte den var riktigt cool, måste yla på bra!

Bifogat

• cruiser_sthrd_03.jpg
    cruiser_sthrd_03.jpg
    123.4 KB · Visningar: 714
den har varit uppe tidigare.. då hittade jag även ett ljudklipp frå¨n den hojen.. vet inte var jag hittade, men lät grymt gjorde den vill ja lova :tummenupp

Siffror??

Skulle vra grym om ngn hitta ljudklippet!
Är det nn som hr några pec på den t.e.x hk?

den varvar typ 15000rpm, 157hk eller nått sånt... Den ska tydligen vara byggd på vanliga originaldelar typ yamaha topp... Ser ju ganska tung ut...

Den är fin, går att köpa för ca 37 000 USD exklusive frakt från Australien samt tull och annat, som hittat :D.

Kika på företagets hemsida, där finns mer info och även ljudfiler, men tyvärr hittar jag inga från denna hoj, men väl från deras andra modell, en V8 på 750cc, t.ex den här (mp3).

sgtpepper skrev:
Den är fin, går att köpa för ca 37 000 USD exklusive frakt från Australien samt tull och annat, som hittat :D.

Kika på företagets hemsida, där finns mer info och även ljudfiler, men tyvärr hittar jag inga från denna hoj, men väl från deras andra modell, en V8 på 750cc, t.ex den här (mp3).

Här finns det lite...

Drysdales hojar rockar synd bara att dom är så dyra att vanliga dödliga inte har råd med dom. Dom tillverkar även en superbike som e ännu ballare. För övrigt är maskinen ett egentillverkat block med 2st fzr 400 toppar och varvar 19000rpm ivärsta versionen. :tummenupp

Finns ju dom (Boss Hoss) med jänkeåtta på några hundra hk om man nu skall ha V8. :zpy

Har sett en med TVÄRSTÄLLD :skrämd Cheva 350 på Delta Träffen uppe i Timrå några gånger, gul och blå är den.

Letade efter en otroligt hjulbent förare men såg ingen...

*/ ?>
Back