V-vik Motard film

Såg fin fint ut. Ni körde 100m från min sommarstuga:skrämd Misstänker att det var er jag mötte i somras:)

vilken väg åker ni på ca 1:50 in i filmen? Så ska en väg se ut, inte någon bred race bana som normalt brukar dyka upp i filmer :)

vilken väg åker ni på ca 1:50 in i filmen? Så ska en väg se ut, inte någon bred race bana som normalt brukar dyka upp i filmer

Vägen vi åker på där är en sträcka mellan Gränsö slott och Sandviken. Mycket snäv , smal o skön väg men lite för kort ,som alltid.

Såg fin fint ut. Ni körde 100m från min sommarstuga Misstänker att det var er jag mötte i somras
Vart har du sommarstugan?

Vägen vi åker på där är en sträcka mellan Gränsö slott och Sandviken. Mycket snäv , smal o skön väg men lite för kort ,som alltid.

Vart har du sommarstugan?

Svensbo men det vet du nog inte vart det ligger ändå:tungan så man kan säga: när man kör från västervik till gamleby så ligger almivk, där tar man vänster vid skolan in på en väg som korsar sig lite längre fram och till höger är det en lång vänster kurva där man ser ett slott och en sjö, och till vänter i korsningen är lite av filmen inspelad(2:33 när ni snackar) vid en ganska brant backe. Där i närheten ligger stugan min:)

Last edited:
Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back