SGM
BTG 8:20
Dom ena säger v-twin och dom andra säger radfyra... alltså måste ju en v4 vara det optimala![]()
Uja, Desmosedici.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dom ena säger v-twin och dom andra säger radfyra... alltså måste ju en v4 vara det optimala![]()
Kanske en rad-twin skulle passa?
Uja, Desmosedici.![]()
Vifferns är väl lite...blaskig tyvärr. Men vilket ljud min 99:a hade...
skaffa en twin ska vara grymt bra vrid i dom
En V-twin puttrar som en traktor och en rad4:a ylar som en förbannad bålgeting på LSD.
![]()
Urspårad redan? Känns som att jag öppnade a huge can of worms med min frågeställning![]()
I Örebro för någon månad sedan, hade musikgymnasiet sina begåvningar på scen i en park. Det lät ungefär sådär...![]()
Kanske det. (Förlåt. Ville bara jävlas lite med alla Ducati-ägare). Problemet med Ducati är att de är så jäklans dyra!
Dom e feta helt klart!
Några tips på välsorterade MC affärer antingen i Jönköpings området eller runt Malmö? Tror inte så många privatpersoner är så sugna på att låta mig komma och testköra. Och så sugen på att stå och låtsas vara intresserad av hojen är jag inte...
Åk till en stor MC-butik. Säg till dom:
"Jag är sugen på att köpa hoj men vet inte om jag vill ha twin eller radfyra. Vad har ni som demo?"
Borde de flesta butiker inte se som något konstigt.
Tack för tipset!Ska sätta mig och glo vad det finns för butiker i närområdet.
Dom e feta helt klart!
[YOUTUBE-ID]GUx35zuI5GI[/YOUTUBE-ID]
Lät som en industrianläggning som fått underkänt efter en granskning av arbetsmiljöinspektionen pga buller...Lär ha sina entusiaster men jag föredrar annat.
I Örebro för någon månad sedan, hade musikgymnasiet sina begåvningar på scen i en park. Det lät ungefär sådär...![]()
Heeelt klart. Tänk om Lemmy hade kört in genom väggen på en R6:a... Hade ju inte funkat alls![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |