V I K T I G T, gäller liv och död.

Är du anmäld till socialstyrelsens donationsregister?

• Antal röstningar
    0
Mitt kort sitter klistrat på baksidan av körkortet. hoppas polisen som kollar det i vägkanten när man kört inspirerat känner att: detta är en hyvens kille! Förr eller senare kommer han ge så mycket till samhället att jag inte ids skriva ut ordningsboten.
Dessutom berövar han mig rätten att hjälpa en medmänniska om han tar mitt körkort då dom satans korten verkligen är ihopklistrade ..typ.

Dessutom lämnar jag blod! och skulle det inte vara för att jag inte orkat kolla upp hur man gör skulle jag nog gå och tömma påsen på banken också:-)

Jag ska inte donera, jag ska vara intackt o begraven med min hoj sittandes på den, iallefall vad jag önskar :)

Är anmäld sen mååånga år tbx...tycker det är en självklarhet...även om mina organ inte är så jävla användbara!

Lämna blod e ju lika viktigt de...men får inte...man måste ju väga över 50 kg!!!!! :(

jag tänker på mänsklighetens överlevnad, därför skriver jag ej upp mig.

Undrar på en annan sak, kan man inte sälja hela sig själv för en bra summa o den dagen man dör får dom göra vad dom vill med kroppen.

Undra hur mycke man är värd ?

Undrar på en annan sak, kan man inte sälja hela sig själv för en bra summa o den dagen man dör får dom göra vad dom vill med kroppen.

Undra hur mycke man är värd ?

Det var ju en ide ... o låta halva summan av pengarna gå till begravning + en sjujävla fest till vänner o anhöriga (ala Irlänsk tradition) och andra halvan till anhöriga.

Det skulle väl vara enda gången man "vinner riktigt stort" ...

Det var ju en ide ... o låta halva summan av pengarna gå till begravning + en sjujävla fest till vänner o anhöriga (ala Irlänsk tradition) och andra halvan till anhöriga.

Det skulle väl vara enda gången man "vinner riktigt stort" ...

Jo nått i stil med en del pengar till begravningen o resten av pengarna in på kontot som man kan leva gott med i ett antal år kanske :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT