V-Gurra vs Oscar på Anderstorp

Nu när VG fått en hoj som snart är klar, kommer det spikas nåt datum för duell i sommar så man vet när det är värt att boka en resa till Torpet?

Mjeees, läst hela tråden, ganska tydligt att V-Gurra är ett troll dock, lite synd. Hade varit ett skoj race att se ;)

Troll kan du vara själv! Vågar du rejsa?! Oscar fegade ju ur, såklart Kom gärna förbi V-Max montern på Mässan så ska jag lära ut lite tricks som kan få er att köra snabbt på banan.

Troll kan du vara själv! Vågar du rejsa?! Oscar fegade ju ur, såklart Kom gärna förbi V-Max montern på Mässan så ska jag lära ut lite tricks som kan få er att köra snabbt på banan.

Ingen racing för min del, Det går alldelles för fort och är farligt. Vi kan väl dricka mellanmjölk o äta kanelbullar istället?

Skriv inte om historian. Jag ordnade bantid gratis för denna episka fight, men du gick under jorden lika snabbt som en snok som jagas av en hök.

Har ni sett V-gurra köra nån gång??? det är det mest talangfulla jag sett nån gång, visst han har lite tid över, men helvete vilken pilot det är!

Mer tur än talang om han håller sig kvar på banan med en sån hoj gissar jag :-)

Någon som såg V-maxen på mässan? Var det den som hade en minigun på ljuddämparen och så hängde ammo-bälte vid fotpinnen också?

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!