GSXR1100R skrev:V-Max mot Ducce på bana![]()
Hmm

Det vore ju kul att se, allt på samma dag. V-Maxen borde ju få plats i släpet med Busan. För du tänker väl inte KÖRA busan hela vägen till Anderstorp, V-Gurra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Freppa skrev:Nä nu börjar detta bli riktigt intressant. Efter att ha läst ett antal trådar så är jag splittrad i min tro.
Är V-Gurra ett flaimbait, eller är han på riktigt?
OM han är på riktigt, varför är han inte inspärrad?
Jag hoppas han är på riktigt för jag längtar efter att se denna man i verkliga livet och snacka lite med honom. Min DRÖM är att han är lika kaxig i verkliga livet som på nätet. Det måste ju ge flera timmars skratt!
/Freppa
Bollox skrev:Förlänger livet med flera år!
Men visst finns han på riktigt! Det tror jag iaf...
![]()
Mr K skrev:Saxat från ett tidigare inlägg ..... och nu editerat ...
Finns dom eller inte???
En liten lista på folk/ting som vissa tror/vet finns?
Vilka tror/vet du finns?
1. Tomten
2. Påskharen
3. Bigfoot
4. V-Gurra
5. Marsmänniskor
6. Nessie (Loch Ness Monstret)
7. Storsjöodjuret
8. Enhörningar
9. Ghostrider
10. Smarta äkta blondiner
11. 20åringar som inte skenförsäkrar
12. Atlantis
amullo skrev:Jaha? Du menar efter Jänte-lagen då eller? Jante har jag aldrig hört om.
Dino Velvet skrev:David besegrade iofs Goliat![]()
supernaut skrev:Nu heter det ju faktiskt Jantelagen, namnet jäntelagen förekommer och används, men det korrekta är just Jantelagen.
Nu spelar ju detta ingen som helst roll, men ändå.![]()
Jo här nog skulle säkert Goliat (Gullan) kunna sänka David (Oscar) om han leker torped med Busan i första kurvanDino Velvet skrev:David besegrade iofs Goliat![]()
SuperSport skrev:Jo här nog skulle säkert Goliat (Gullan) kunna sänka David (Oscar) om han leker torped med Busan i första kurvan![]()
skoteridioten skrev:Eftersom jag tror att det sitter en reko kille bakom varje dator här på sporthoj, så även bakom V-gurras, så skriver jag följande. Har jag fel så får jag väl äta upp det under resten av min tid här på sporthoj..
Nåja, ja jävlar..jag vill börja med att tacka V-Gurra, denna underbara människa, för att du finns!![]()
Utan dig hade de här natt-timmarna på jobbet inte gått såhär snabbt...![]()
Det mest intressanta och roligaste med dessa trådar om rejset och V-Gurras dyrkan av Busan, är ju att alla raceputtar verkligen tar varje ord från V-Gurra på högsta allvar..![]()
Att det är mycket snack är ju helt uppenbart, men vissa här har kanske lite svårt att förstå det när posterna inte avslutas med:![]()
![]()
, osv.
Ja menar, det börjar med några uppkäftiga påståenden, och slutar med att ni hyr bana osv för att göra upp om det hela.. klart som fan att V-Gurra fortsätter med sin attityd och hänger på desto mer och mer ni retar er på den..![]()
Jag tvivlar inte alls på att V-Gurra verkligen vill åka bana med sin Hayabusa, och att han tror på sig och hojen till den graden att han kan köra ifrån en och annan R-hoj. Att han sedan kommer med sandlådesnack om det hela är ju bara roligt, eller löjligt, det beror på hur man ser det..![]()
I det stora hela så tycker jag att ni kan känna er hyffsat ägda av denne demon, V-Gurra..sorgligt men sant.
Och nej, jag är inte ironisk.
skoteridioten skrev:Det är ungefär som att se på Club Goa, där V-Gurra är Robban Achberg, och folket som retar sig är Baren-Meral, Zybeide och tjockistanten från Farmen...
Vi har inte hyrt banan enbart för detta, jag arrangerar en bandag ihop med SCS på anderstorp och ordnar så att killarna får vara ensamma på banan under ett kort rejs.skoteridioten skrev:Eftersom jag tror att det sitter en reko kille bakom varje dator här på sporthoj, så även bakom V-gurras, så skriver jag följande. Har jag fel så får jag väl äta upp det under resten av min tid här på sporthoj..
Nåja, ja jävlar..jag vill börja med att tacka V-Gurra, denna underbara människa, för att du finns!![]()
Utan dig hade de här natt-timmarna på jobbet inte gått såhär snabbt...![]()
Det mest intressanta och roligaste med dessa trådar om rejset och V-Gurras dyrkan av Busan, är ju att alla raceputtar verkligen tar varje ord från V-Gurra på högsta allvar..![]()
Att det är mycket snack är ju helt uppenbart, men vissa här har kanske lite svårt att förstå det när posterna inte avslutas med:![]()
![]()
, osv.
Ja menar, det börjar med några uppkäftiga påståenden, och slutar med att ni hyr bana osv för att göra upp om det hela.. klart som fan att V-Gurra fortsätter med sin attityd och hänger på desto mer och mer ni retar er på den..![]()
Jag tvivlar inte alls på att V-Gurra verkligen vill åka bana med sin Hayabusa, och att han tror på sig och hojen till den graden att han kan köra ifrån en och annan R-hoj. Att han sedan kommer med sandlådesnack om det hela är ju bara roligt, eller löjligt, det beror på hur man ser det..![]()
I det stora hela så tycker jag att ni kan känna er hyffsat ägda av denne demon, V-Gurra..sorgligt men sant.
Och nej, jag är inte ironisk.
Nr:18 skrev:Vi har inte hyrt banan enbart för detta, jag arrangerar en bandag ihop med SCS på anderstorp och ordnar så att killarna får vara ensamma på banan under ett kort rejs.
skoteridioten skrev:Ahaa.. ok, dåså! Var det inte så himla allvarligt som jag först trodde
Men ändå reagerar jag lite på hur folk kan nästan idiotförklara "gubben" med hans hojval, som i den första tråden...
Menmen..ska bli kul å se om det blir nåt race!
Om inte annat vore det intressant och se No 1:s turbobusa mot Oscar på en 250!!!
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |