V-Gurra vs Oscar på Anderstorp

Överlägset den roligaste tråden hittills 2005.

Jag har alltid varit övertygad om att gullan varit fejk... men jag börjar tveka. Inte många som klarar av att vara så seriöst dumma på låtsas.

Väntar med spänning på utmaningen.

/Lucky9

Nr:18 skrev:
Den var klart fetast! Evighetslånga kurvor rockar :banana
En cirkel kallas det ....... eller som gamla bilbanan i en åtta ....... :pannkyss
Den där upp tex....
scale_plans_10_1s.jpg

Med denna ...
lrg6369.jpg

No1 skrev:
Skrattar så att tårarna rinner utmed kinderna... :tummenupp

Herr Oscar har blivigt en mycket snabb RR förare och på en 250 disel racer mot en totalt okänd förare som V-Gurra körandes en Hayabusa med mycket effekt (vet själv inte mycket om trimmade Busor och dess väghållning) så torde denna utmaning tillhöra toppen av underbart ironiska (läs-korkade) utmaningar... :va

Patrik...
Men V-Gurra kanske är en superförare :va

Mr K skrev:
KANSKE? .... han är en superförare........ det vet man ju när man läst hans inlägg ....
Nånting får mig att tänka på ordet Super när jag läser hans inlägg :va

När släpps biljetterna till detta högintressanta event? Kanske man kan utöka denna tvekamp till att även omfatta nån schyst bil oxå, nån som ställer med Porsche eller Ferrari?

/K

Keihin skrev:
När släpps biljetterna till detta högintressanta event? Kanske man kan utöka denna tvekamp till att även omfatta nån schyst bil oxå, nån som ställer med Porsche eller Ferrari?

/K
Skenförsäkrare får betala dubbelt inträde :hihi

GSXR1100R skrev:
Skenförsäkrare får betala dubbelt inträde :hihi

Det är OK! Jag har ju råd, eftersom jag skenförsäkrar :tummenupp

Jag kanske satt ambitionsnivån lite högt vad gäller bilar, men nån gammal sur ban-M3:a borde väl gå att skaka fram?

/K

Keihin skrev:
Det är OK! Jag har ju råd, eftersom jag skenförsäkrar :tummenupp

Jag kanske satt ambitionsnivån lite högt vad gäller bilar, men nån gammal sur ban-M3:a borde väl gå att skaka fram?

/K
Vad ska bilen göra på banan då?

Keihin skrev:
Ställa upp i utmaningen! Vad trodde du :confused:

/K

Mot mc eller? :va

Det går ju inte! Bilen loosar direkt!

Edit: fast om gullan kör den så lär den ju vinna över alla! :fakta

Last edited:
GSXR1100R skrev:
Vad ska bilen göra på banan då?

Agera rundningsmärke!
*duckar* :rofl :hihi :rofl

Jag skämtar bara..

Kanske Keihin kan få lite motstånd av No 1?? Typ som ett supportrace eller liknande? Innan det så kan man ju anordna att alla som köpt minimoto genom sporthoj kan ha en tävling? snabbast på två varv eller nått..

Sh*t detta blir ju värsta tillställningen! :banana

amullo skrev:
Kanske Keihin kan få lite motstånd av No 1?? Typ som ett supportrace eller liknande? Innan det så kan man ju anordna att alla som köpt minimoto genom sporthoj kan ha en tävling? snabbast på två varv eller nått..

Blanda inte in mig, jag kommer bara (som vanligt) med konstruktiva förslag. Jag förklarar igen, P-Gurkan vs FnOscar vs bil. M a o tre fordon på banan samtidigt i alla mot alla-utmaningen.

Annars har jag läst och hört att du är jäkligt snabb, amullo, och så kör du Ducce. Alla vill ju se en Ducce förnedras (vilket iof inte kommer att hända). Du ställer väl upp och försvarar Ducce-färgerna?!

/K

Keihin skrev:
Blanda inte in mig, jag kommer bara (som vanligt) med konstruktiva förslag. Jag förklarar igen, P-Gurkan vs FnOscar vs bil. M a o tre fordon på banan samtidigt i alla mot alla-utmaningen.

Annars har jag läst och hört att du är jäkligt snabb, amullo, och så kör du Ducce. Alla vill ju se en Ducce förnedras (vilket iof inte kommer att hända). Du ställer väl upp och försvarar Ducce-färgerna?!

/K

Aha.. missförstånd..

Men två hojar plus en hoj som filmar plus bil.. vet inte.. GSXR1100R får avgöra. Det är hans show. Skall de andra som också utmanats vara med så tillkommer det ju 4-5 personer till på banan.
Jag tänkte mest att det kunde vara kul o se lite bilrace också. Speciellt med lite roliga bilar.

Vad gäller att jag ställer upp så betackar jag mig.
Nog för att jag är hyfsad snabb på duccen, men mot Oscar o GSXR1100R så får man pisk så det ryker om det. Dessutom skall ev. Bj.O.rn ställe upp.. Han är ju snabbare än jag, så han får hålla duccefanan högt..

Såe. :tummenupp

Ska vi ha bilar med så ska vi banne mig ha med dagbrottsdumpers också! Steve-O kör den ena, Robinson-Robban den andra, bäddat för succé! :tummenupp

Bifogat

• dumper.jpg
    dumper.jpg
    37.9 KB · Visningar: 150
Torkel skrev:
Ska vi ha bilar med så ska vi banne mig ha med dagbrottsdumpers också! Steve-O kör den ena, Robinson-Robban den andra, bäddat för succé! :tummenupp

Åt motsatt håll. Lite extra spänning!

Vad har hänt med Gurra? Börjar väl bli dags att fila lite på förutsättningarna. Har han fått nån hoj än?

Keihin skrev:

/K
Nej inga bilar på banan tack, vem vill se en sur gammal BMW spilla olja i kurvorna, däremot en Ducce vore kul att se.

amullo skrev:
Nog för att jag är hyfsad snabb på duccen, men mot Oscar o GSXR1100R så får man pisk så det ryker om det. :tummenupp
Nu är t.o.m jag klassad som snabb förare :va har ni inte förstått att jag är gammal och kass, jag har ju knappt styrfart i karusellen, dessutom får dom alltid peka åt vilket håll jag ska köra när jag rullar ut på banan.

V-Gurra däremot är snabb som en GUD :Bugar

Back