V-Gurra vs Oscar på Anderstorp

jaja upp till bevis, spelar ingen roll vad Gurra tror eller någon annan, nu är det allvar och ska provas ut.
Jag tycker dock att Gurra ska ha en hayabusa först, V-maxen står inte pall för sånt här alls.
 
Det här är stort. Kommer V-Gurra till start blir jag enormt impregnerad!

"noting beats cubic inches" :hihi

Jag sätter en hundring på mannen, myten legenden V-G.
 
stavgren skrev:
Det här är stort. Kommer V-Gurra till start blir jag enormt impregnerad!

"noting beats cubic inches" :hihi

Jag sätter en hundring på mannen, myten legenden V-G.
Ja vi har ju sett exempel på storsnackare som skrävlar om att köra Rookie serien men aldrig kommer till skott.

Årets mest hajpade race lär det bli OM V-Gurra fixar en hoj och OM han vågar komma till start.
 
Jag sätter lätt ett par hundringar på spel :tummenupp
Kanske man skall ställa upp med min std 600 Gsxr -01 men man har väl inget att sätta imot en 1300cc :va
Eftersom jag är 5% handikappad på pappret så borde man ju få vara med.
 
Hehe, underbart med sånt här folk :) Är en kille här hemma som tror att en annan persons turbobusa skulle sopa mattan uppe på mittsverigebanan. Det är så kul att höra sånt, särskilt när dom verkar vara allvarliga. :kocko
 
Harko skrev:
Hehe, underbart med sånt här folk :) Är en kille här hemma som tror att en annan persons turbobusa skulle sopa mattan uppe på mittsverigebanan. Det är så kul att höra sånt, särskilt när dom verkar vara allvarliga. :kocko

jaa... den mindre än 2 km långa banan e som gjord för en turbobusa... men o andra sida skulle man nog kunna få till håriga powerslides i E4-böjen :)
 
Webspy skrev:
jaa... den mindre än 2 km långa banan e som gjord för en turbobusa... men o andra sida skulle man nog kunna få till håriga powerslides i E4-böjen :)
Men ... de flesta banor e mestadels rakor ..... eller .... Tror det var en vis man som sa så en gång ..... :)
 
Mr K skrev:
Men ... de flesta banor e mestadels rakor ..... eller .... Tror det var en vis man som sa så en gång ..... :)
Då dunkar vi in fakta en gång till; det tar längre tid att köra karusellen på a-torp än det tar att köra hela långa rakan. :fakta
 
Nr:18 skrev:
Då dunkar vi in fakta en gång till; det tar längre tid att köra karusellen på a-torp än det tar att köra hela långa rakan. :fakta
Jag tror du har fel och V-Gurra har rätt, att du kör saktare i karusellen än på rakan är oviktigt.
 
Webspy skrev:
Precis.

varför svänga när man kan åka rakt fram ?

Bifogar 3 banskisser, en är sann, en är Mumlans version (karusellen är 8 km) och en är hur V-Gurra ser på Andertorp, massor av feta rakstäckor och några fjuttiga böjar.
 

Bifogat

  • anderstorp_banskiss.jpg
    anderstorp_banskiss.jpg
    35.1 KB · Visningar: 184
  • mumlan.gif
    mumlan.gif
    15.5 KB · Visningar: 187
  • 18.gif
    18.gif
    11.6 KB · Visningar: 190
GSXR1100R skrev:
Bifogar 3 banskisser, en är sann, en är Mumlans version (karusellen är 8 km) och en är hur V-Gurra ser på Andertorp, massor av feta rakstäckor och några fjuttiga böjar.

Mumlans ser klart skönast ut.... fast den sanna e trevlig den med !
 
GSXR1100R skrev:
Bifogar 3 banskisser, en är sann, en är Mumlans version (karusellen är 8 km) och en är hur V-Gurra ser på Andertorp, massor av feta rakstäckor och några fjuttiga böjar.


Jaha.. Nu blev man ju mindre sugen på sommaren. :huvet :huvet
fifan.. det där var ju nästan kriminellt.. :)
 
GSXR1100R skrev:
Bifogar 3 banskisser, en är sann, en är Mumlans version (karusellen är 8 km) och en är hur V-Gurra ser på Andertorp, massor av feta rakstäckor och några fjuttiga böjar.
Ha ha! Jag vill också ha mumlans version!!! :tummenupp
 
Torkel skrev:
Ha ha! Jag vill också ha mumlans version!!! :tummenupp
Tänk så förvånad V-Gurra kommer att bli när verkligheten kommer ikapp och blåser honom av banan.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top