amullo
Italiensk Allroad
V-Gurra skrev:Jättekul det där med Samhall amullo. Dissa folk med funktionshinder är stort.
Ni dissade jag inte funktionshindrade.. Jag dissade DIG.
Men om du är funktionshindrad så får jag isåfall be om ursäkt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
V-Gurra skrev:Jättekul det där med Samhall amullo. Dissa folk med funktionshinder är stort.
R1 wannabe skrev:Hur lång tid tar det att "optimera" din V-Max för bana?![]()
Verkar vara lika svårt att svara på som:
Hur långt är ett snöre?
Eller:
När blir utmaningen verklighet?
![]()
![]()
![]()
Men hörru apucko - förklara kopplingen mellan mig och Samhall, samt vad som var roligt med det. Därtill kan du ju förklara varför du skrev "Samhall" om det inte skulle vara roligt.amullo skrev:Ni dissade jag inte funktionshindrade.. Jag dissade DIG.
Men om du är funktionshindrad så får jag isåfall be om ursäkt.
För er som inte fattat att V-Maxen inte skall banoptimeras. V-maxen skall inte banoptimeras. Det kommer att bli en annan hoj för banan. Varför inte en Aprilia 250? De ska väl funka på bana, om man fixar till dem lite.GSXR1100R skrev:Enklaste sättet att optimera en V-Max för RR torde vara att flytta över tankemblemet till en färdig R-1000 hoj, allt annat kan du spara till gatåka.
Jag har läst någonstans att de faktiskt går att köra på bana...V-Gurra skrev:Varför inte en Aprilia 250? De ska väl funka på bana, om man fixar till dem lite.
V-Gurra skrev:För er som inte fattat att V-Maxen inte skall banoptimeras. V-maxen skall inte banoptimeras. Varför inte en Aprilia 250? De ska väl funka på bana, om man fixar till dem lite.
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=948196&postcount=11cV-Gurra skrev:Nä, jag har kört plastraketer så det räcker. Hellre as-snabb rakt fram å med tillräcklig väghållning för å klara av å förnedra sk. kawwa-piloter mfl i kurvorna om de inte vet vad de håller på med.
GSXR1100R skrev:Enklaste sättet att optimera en V-Max för RR torde vara att flytta över tankemblemet till en färdig R-1000 hoj, allt annat kan du spara till gatåka.
Den som inte kan Sjoppa får Gooogla. Här är en V-max med Hayabusakåpa samt R1-sving.amullo skrev:Härmed utlovar jag en gratis Starköl till den första som photoshoppar krauserkåpan på en V-max.
V-Gurra skrev:För er som inte fattat att V-Maxen inte skall banoptimeras. V-maxen skall inte banoptimeras. Det kommer att bli en annan hoj för banan. Varför inte en Aprilia 250? De ska väl funka på bana, om man fixar till dem lite.
När det gäller den tyskluktande korven, så visst fan blev jag blåst. Säkert den förste i världen som blev detMen det spelar egentligen ingen roll, det var småpengar i sammanhanget.
GSXR1100R skrev:/B.Ratwürst
Du måste bara vara SH:s bästa flamebaitV-Gurra skrev:Men hörru apucko - förklara kopplingen mellan mig och Samhall, samt vad som var roligt med det. Därtill kan du ju förklara varför du skrev "Samhall" om det inte skulle vara roligt.
Så där var jag klar med dig, för alltid.
För er som inte fattat att V-Maxen inte skall banoptimeras. V-maxen skall inte banoptimeras. Det kommer att bli en annan hoj för banan. Varför inte en Aprilia 250? De ska väl funka på bana, om man fixar till dem lite.
När det gäller den tyskluktande korven, så visst fan blev jag blåst. Säkert den förste i världen som blev detMen det spelar egentligen ingen roll, det var småpengar i sammanhanget.
RedBaron skrev:Den som inte kan Sjoppa får Gooogla. Här är en V-max med Hayabusakåpa samt R1-sving.
![]()
Eller en 250 racer...GSXR1100R skrev:Enklaste sättet att optimera en V-Max för RR torde vara att flytta över tankemblemet till en färdig R-1000 hoj, allt annat kan du spara till gatåka.
![]()
NämenV-Gurra skrev:För er som inte fattat att V-Maxen inte skall banoptimeras. V-maxen skall inte banoptimeras. Det kommer att bli en annan hoj för banan. Varför inte en Aprilia 250? De ska väl funka på bana, om man fixar till dem lite.
V-Gurras våta drömmar om V-TwinV-Gurra skrev:Hey snubben!
Vem bryr som om trimmade v9r å allt vad det kan vara. En råstark twin i potent chassie kan göra underverk ju!
V-Gurra skrev:Varför inte en Aprilia 250? De ska väl funka på bana, om man fixar till dem lite.
QUOTE]
Fixar? Ahh, du menar att man stoppar i en Busa-motor i den? Den har ju inge effekt original, då kan det väl inte vara en bra banhoj? Sen kan du ju byta till V-Maxens bromsar......
Nej det verkar som om V-Gurkan har gett upp, han kanske har insett sina begränsningar.Freppa skrev:*räcker upp handen och väntar ivrigt*
GSXR1100R skrev:Nej det verkar som om V-Gurkan har gett upp, han kanske har insett sina begränsningar.
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |