V-Gurra vs Oscar på Anderstorp

R1 wannabe skrev:
Hur lång tid tar det att "optimera" din V-Max för bana? :va

Verkar vara lika svårt att svara på som:

Hur långt är ett snöre?

Eller:

När blir utmaningen verklighet?
:lol :lol :lol


Det enda man kan säkerställa i detta fallet är att snöret är minst dubbelt så långt.
 
amullo skrev:
Ni dissade jag inte funktionshindrade.. Jag dissade DIG.
Men om du är funktionshindrad så får jag isåfall be om ursäkt.
Men hörru apucko - förklara kopplingen mellan mig och Samhall, samt vad som var roligt med det. Därtill kan du ju förklara varför du skrev "Samhall" om det inte skulle vara roligt.

Så där var jag klar med dig, för alltid.

GSXR1100R skrev:
Enklaste sättet att optimera en V-Max för RR torde vara att flytta över tankemblemet till en färdig R-1000 hoj, allt annat kan du spara till gatåka.
För er som inte fattat att V-Maxen inte skall banoptimeras. V-maxen skall inte banoptimeras. Det kommer att bli en annan hoj för banan. Varför inte en Aprilia 250? De ska väl funka på bana, om man fixar till dem lite.

När det gäller den tyskluktande korven, så visst fan blev jag blåst. Säkert den förste i världen som blev det :rolleyes: Men det spelar egentligen ingen roll, det var småpengar i sammanhanget.
 
V-Gurra skrev:
Varför inte en Aprilia 250? De ska väl funka på bana, om man fixar till dem lite.
Jag har läst någonstans att de faktiskt går att köra på bana...

Du får väl plana toppen och jacka kolvarna :banana
 
V-Gurra skrev:
För er som inte fattat att V-Maxen inte skall banoptimeras. V-maxen skall inte banoptimeras. Varför inte en Aprilia 250? De ska väl funka på bana, om man fixar till dem lite.
V-Gurra skrev:
Nä, jag har kört plastraketer så det räcker. Hellre as-snabb rakt fram å med tillräcklig väghållning för å klara av å förnedra sk. kawwa-piloter mfl i kurvorna om de inte vet vad de håller på med.
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=948196&postcount=11c
Men planer förändras kanske..


Vad gäller kopplingen mellan dig och samhall så var det ett försök att göra mig rolig på din bekostnad. Du är naturligtvis välkommen att återgälda detta på samma sätt.
 
Last edited:
GSXR1100R skrev:
Enklaste sättet att optimera en V-Max för RR torde vara att flytta över tankemblemet till en färdig R-1000 hoj, allt annat kan du spara till gatåka.

du har ju fått det om bakfoten, lätt hänt när man inte kört tillräckligt v-max.
dte enda som behövs är en omdrevning och krauser-kåpa sen så är man KUNG på banan.. BOOYAH!

vi i ADHD kör med krauser kåpor, custom fittade med silvertejp för att passa en kwacka 900 (vi hade inte råd med v-max efter vi handlat kåporna tyvärr), kika in i vårat tält (under presseningen) imorron så ska du får se på ingenjörskonst utan dess like :tummenupp
 
amullo skrev:
Härmed utlovar jag en gratis Starköl till den första som photoshoppar krauserkåpan på en V-max.
Den som inte kan Sjoppa får Gooogla. Här är en V-max med Hayabusakåpa samt R1-sving.

1301.jpg
 
V-Gurra skrev:
För er som inte fattat att V-Maxen inte skall banoptimeras. V-maxen skall inte banoptimeras. Det kommer att bli en annan hoj för banan. Varför inte en Aprilia 250? De ska väl funka på bana, om man fixar till dem lite.

När det gäller den tyskluktande korven, så visst fan blev jag blåst. Säkert den förste i världen som blev det :rolleyes: Men det spelar egentligen ingen roll, det var småpengar i sammanhanget.

En Aprilia 250 är orginal redan redo för bansmisk, nu är du iaf på rätt spår, men lär dig att köra den först på bana inan du moddar om den i V-Max stuk, du kommer att bli förvånad att en sådan liten fjollmoppe faktikt råkkar på banan.

/B.Ratwürst
 
GSXR1100R skrev:
:lol :lol :lol

V-Gurra skrev:
Men hörru apucko - förklara kopplingen mellan mig och Samhall, samt vad som var roligt med det. Därtill kan du ju förklara varför du skrev "Samhall" om det inte skulle vara roligt.

Så där var jag klar med dig, för alltid.

För er som inte fattat att V-Maxen inte skall banoptimeras. V-maxen skall inte banoptimeras. Det kommer att bli en annan hoj för banan. Varför inte en Aprilia 250? De ska väl funka på bana, om man fixar till dem lite.

När det gäller den tyskluktande korven, så visst fan blev jag blåst. Säkert den förste i världen som blev det :rolleyes: Men det spelar egentligen ingen roll, det var småpengar i sammanhanget.
Du måste bara vara SH:s bästa flamebait :banana

För alternativet är skrämmande......
Någon som minns "Sista färden"?
Say no more.....
 
GSXR1100R skrev:
Enklaste sättet att optimera en V-Max för RR torde vara att flytta över tankemblemet till en färdig R-1000 hoj, allt annat kan du spara till gatåka.

:pannkyss
Eller en 250 racer... :hihi :hihi

V-Gurra skrev:
För er som inte fattat att V-Maxen inte skall banoptimeras. V-maxen skall inte banoptimeras. Det kommer att bli en annan hoj för banan. Varför inte en Aprilia 250? De ska väl funka på bana, om man fixar till dem lite.
Nämen :va :va Du sa ju att allt som stinker två-takt är skit eller något sådant. Du skulle gasa ifrån ALLT med antingen din banoptimerade V-Max för det finns inget bättre, och sen ändrade du dig att en Busa ska det vara på bana? 250? Vad i helvete menar du? Nu får du förklara dig. Snart säger du väl att det bästa som finns är en Ducati 748 att gasa bana med, och en SÅN ska du ha :huvet

OOPS! :tomten
V-Gurra skrev:
Hey snubben!
Vem bryr som om trimmade v9:or å allt vad det kan vara. En råstark twin i potent chassie kan göra underverk ju!
V-Gurras våta drömmar om V-Twin

Förresten har du ännu mindre chans att slå Oscar, med sin ena arm bakbunden, med en Aprilia 250 runt Anderstorp. Nääruuusååaattee, en Ducce behöver du ha, minst! :fatta!
 
Last edited:
V-Gurra skrev:
Varför inte en Aprilia 250? De ska väl funka på bana, om man fixar till dem lite.
QUOTE]

Fixar? Ahh, du menar att man stoppar i en Busa-motor i den? Den har ju inge effekt original, då kan det väl inte vara en bra banhoj? Sen kan du ju byta till V-Maxens bromsar......
 
Tror vi att V-gurra kommer igen 2006 med mera galna utmaningar som inte blir av.
 
GSXR1100R skrev:
Nej det verkar som om V-Gurkan har gett upp, han kanske har insett sina begränsningar.

året har bara börjat norrlänningarna tinar inte fram förän i augusti
 
så härlig tråd, hade missat den förut.. men å va cool :)
 
Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

Back
Top