Vilken skinnsmörja som helst funkar. Kolla med en "riktig" skomakare, skinnhandel eller skoaffär som helst. Notera att de senare kan fläska på priset. Brukar finnas på en dela varuhus åxå.
Samma flott går till stövlarna åxå.
Tvätta först bort skräp och kladd med vatten+tvål på en svamp.
Eftertorka med vatten på en trasa tills all tvål är borta. Låt torka lite. Dra på fett, speciellt sömmarna. Man kan använda en trasa, en svamp eller jobba direkt med händerna.
Låt hänga över natten, gärna lite varmare än rumstemp om det går (glöm bastun och torkskåpet). Torka bort överflödigt fett, åk sedan ut i svenska sommaren
och det bästa och enklaste sättet är att man tar på sig stället och lämnar burken med skinnsmörja till någon man tycker mycket om. Sedan är det bara att stå där och bli infettad..
Då kan man snacka om att det kan bli vått både här och där ....
Nu är det så att BB ROCKAR FETT vad det gäller rubriker.
Var själv ute i Onsdags. Det var så mycket regn att tillochmed mina fillingar var dyngsura. Inte för att det är någon som bryr sig om mina fillingar, men iallafall.
BB! Nästa gång så får du skaffa en Jättekondom (eller regnställ, kanske det heter). Jag vet... Mindre känsla, inte lika skönt att köra, konstiga förpackningar, problematiskt att stanna under pågående "färd" för att ta på den och så...... men det blir åtminstone bättre i längden
Hahahaha nej det e sant Ja visst va den fin? Halt som fan var det iaf...Och när Johan körde mot rött och vi nitade satan där? Haha fan vad ja garvade
Juste, på väg mellan Lunda och Uppsala när vi pressade fullt hela vägen och jag kvastade finfina lågor i mörkret va också najs
amullo- Jättekondom vore fruktansvärt trevligt, om jag slapp gummidoften. Får be vädergudarna om sol till kvällen så man slipper bli blöt igen på väg ut till skärgården.
Alternativ formsy en pressenning ( hur stavas det egentligen) och slänga över kroppen.
Tack så mycket för den fina komplimangen, trevligt att någon tycker om mina rubriker
Du är hemskt välkommen ut till muskö sen o så får du tillomed (om du är snäll) köpa mjuklass
Runt 1000 för helt regnställ och några lappar mindre för delat tror jag. Inga roliga priser. Får helt enkelt formsy en pressenning.
Mjukglass rockar ja, med strössel på. Och ute i kiosken får man alltid en jungfrututte ( dom där rosa med socker på, hallontjofräs)
på toppen av glassen. Inte dåligt. Är du snäll får du två
Tinatjejen- Jordgubbsdoft. Har du någon jättekondom att låna ut eller?
Haha, jag bara föreställde mig dig i en gigantisk rosa(?) kådis som stank jordgubb.
Fanns det inte några som hette..hm.. mumsmums tänke jag säga.. namnam?
Inte så uppdaterad på det här ämnat.
Man har ordnat för sig på andra fina sätt
Runt 1000 för helt regnställ och några lappar mindre för delat tror jag. Inga roliga priser. Får helt enkelt formsy en pressenning.
Mjukglass rockar ja, med strössel på. Och ute i kiosken får man alltid en jungfrututte ( dom där rosa med socker på, hallontjofräs)
på toppen av glassen. Inte dåligt. Är du snäll får du två
Tinatjejen- Jordgubbsdoft. Har du någon jättekondom att låna ut eller?
Jag har en egen "jätte" så det är ju ingen fara
Ja, sånadär små rosa mjuka pluttar med socker på.
Vi kallar dom jungfrututtar eller fjortistuttar...
Är du jungfru minsann tjejen, inte många i din ålder som ännu inte blivit av med oskulden va?
Är du jungfru minsann tjejen, inte många i din ålder som ännu inte blivit av med oskulden va?
såja såja.. jag mena ju givetvis STJÄRNTECKEN.
De som är i min ålder och ännu har oskulden i behåll får väl gärna ha det om de vill.
De vet ju inte vad de missar.
Och de man inte vet....
Rosa mjuka pluttar är jag utrustad med.. men inget socker, som sagt
såja såja.. jag mena ju givetvis STJÄRNTECKEN.
De som är i min ålder och ännu har oskulden i behåll får väl gärna ha det om de vill.
De vet ju inte vad de missar.
Och de man inte vet....
Rosa mjuka pluttar är jag utrustad med.. men inget socker, som sagt