Vårtecken

Anderzzon skrev:
Å när fan kommer sopborstebilarna??

Säkraste vårtecknet och j-t skönt när de gjort sitt. Men inte före påsk skulle jag tro! Känns väldigt avlägset med tanke på dagens snöfall!

Anders R skrev:
Säkraste vårtecknet och j-t skönt när de gjort sitt. Men inte före påsk skulle jag tro! Känns väldigt avlägset med tanke på dagens snöfall!
:gråta

De e ju sketa långt tills dess jue :mad:

Nån mer som kommer ihåg sthlms bilsalong för tre år sen?? Visst var det snö då? För den är väl första veckan i April...

Macke skrev:
Åh jävlar i helvete... Här var det VM i trådlyftning... :rofl

Haha aa men det är ju kul att jämnföra med förra året... te.x. finns ju en tråd med Danthemans sketiga retta med å i den tråden var de ju kalas väder i slutet på mars förra året :tungan

Såg en kille på en GSX-R i söndags här nere i Malmö. Kändes helt underbart eftersom jag precis kommit hem efter att spenderat helgen i ett Alingsås fullt med snö. Känslan blev dock kortvarig när jag vaknade på måndagen och snön även hade nått Malmö :huvet

Har sedan dess snöat varje dag... :mad:

Macke skrev:
Åh jävlar i helvete... Här var det VM i trådlyftning... :rofl

Jo, man måste ligga på topp ibland... Men de är ganska rätt i tiden. Några dagar fel bara...

Andreas N. skrev:
Snacka om skumt väder alltså...allvarligt, ni har nästan mer snö än vad vi har här uppe...å de är 70 mil i mellan! Tror vårt land har tappat orienteringen totalt :va

Grattis i efterskott förresten! :krama

Pratade med en kompis vars föräldrar bor i Umeå. De har inte haft en sån här dålig vinter sedan 70-talet.

Tack för grattandet! *glad*

JA nu börjar en annan bli lite trött på det här. Nu får våren ta och komma...

Allt snack om växthuseffekten vart tog det vägen då???det skulle ju vara mildare vintrar med mindre eller ingen snö.hmmmm få se har -9 o det snöar har gjort i snart en vecka nu.Det ligger ju för f-n en halvmeter vitt h-te på backen o jag som vill åka hoj. :huvet

Ja finns det inget slut på detta isiga helvete?? Vi har nära 40 centimeter här nere.. har tydligen inte vatt det på 15-20 år.. vart är detta landet på väg?? :confused:

>>Danny<< skrev:
Ja finns det inget slut på detta isiga helvete?? Vi har nära 40 centimeter här nere.. har tydligen inte vatt det på 15-20 år.. vart är detta landet på väg?? :confused:

Ja vaffan, kunde de inte vart så här när man inte hade hoj :va Växtuseffekten vart är du? :mad:

Ja vafan är detta för vinter ? :4skrika

Blir ju deprimerad av att se denna skiten varje dag... :3freak

Vååååååååååren ?

sol

jag är optimist,tror att snön försvinner i veckan som kommer och till helgen är det 15 + och torrt på vägarna,, :tummenupp

Anderzzon skrev:
Haha aa men det är ju kul att jämnföra med förra året...

Ja, fast i detta fallet var ju tråden från 2003, det är för fasen 3 år sen! :) Men kul är det. :tummenupp

Nyheter

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...