Vårtecken - Motardister!

• Thread starter Thread starter H4
  • Start date Start date

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Gissa om man blev förbryllad när jag såg två motardister vid Lindholmen. Självklart åkte de på bakhjulet och busade vid busslinjen :yoparty

Någon härifrån kanske? Manligt att åka i det här vädret iallafall. Vettefan om det skulle fungera med sporthoj.

såg en motard snubbe här igår som hade crossdäck på, vid boländerna ca 16 00. såg riktigt sjyst ut.

kände mig riktigt snopen när han bara drog förbi bilkön ja satt i.

H4 skrev:
Gissa om man blev förbryllad när jag såg två motardister vid Lindholmen. Självklart åkte de på bakhjulet och busade vid busslinjen :yoparty

Någon härifrån kanske? Manligt att åka i det här vädret iallafall. Vettefan om det skulle fungera med sporthoj.

Jag såg dom också, påväg mot biskopsgården. Båda körandes på slangen :tummenupp
lite förvånad blev man allt. :D

Det är inte ett vårtecken. Det är bara så att killarna är trötta på vädret som alla andra och gör det bästa av situationen!

H4 skrev:

såg dom jag med.. och där satt man och gjorde tenta...

arrghh!! :gnissla :gnissla :gnissla

Det kan inte ha varit så att det kanske var en endurosnubbe? :hihi Eller såg han ut som en supermotard-pilot :fyllisar

perkihlen skrev:
såg en motard snubbe här igår som hade crossdäck på, vid boländerna ca 16 00. såg riktigt sjyst ut.

kände mig riktigt snopen när han bara drog förbi bilkön ja satt i.

H4 skrev:

såg 2 i Jönköping för 2 helger sen... snacka att man får stånd eller.. ne men man längtar ju så jävla mycket till att få ta ut den...

CoRuS skrev:
Det kan inte ha varit så att det kanske var en endurosnubbe? :hihi Eller såg han ut som en supermotard-pilot :fyllisar
Körde en ktm 660 tror jag eller liknande modd av ktm. En typisk motard pilot förutom crossdäcken då.

Jag blir lika glad varje gång det kommer ett mc-bud till kontoret och man längtar ännu mer till att få ut och köra.

Jag var ute på Lindholmen idag, såg en svart KTM från avstånd, dock inte på bakhjulet... :)

Någon som känner igen sig? :yoparty

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...