Vårsol...

joewish

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2007
Hoj
VTR 1000 Firestorm
Vårsol och ny hoj, vem bryr sig väl om att det e lite kallt... 6 mil blev det iaf idag med värmehantagen på fullt (jävlar va gott, varför hade jag inga sådana på min förra?)
Livet leker :banana

Hej alla förresten, e inte direkt nyregistrerad men det kanske va dax att skriva nåt oxxå :)

Hade också kört idag om det inte varit för att man e "sjuk" sen igårkväll ::fyllisar

Edit: välkommen förresten :tummenupp

var också ute en sväng på mitt monster idag...helt underbart, snacka om att man hade svår abstinens innan och nu är den som bortblåst :-)

haha me to m8.. va ute å körde innan med.. tror du körde förbi då

Helt omöjligt, jag kör alltid lugnt... nästan alltid iaf :D
Minns ingen R6:a men det stämmer säkert.
Kul med en granne! Hej granne! Då får vi ta en tur nån dag om du känner för det, jag har inte så många att åka med här då jag e inflyttad....

Helt omöjligt, jag kör alltid lugnt... nästan alltid iaf :D
Minns ingen R6:a men det stämmer säkert.
Kul med en granne! Hej granne! Då får vi ta en tur nån dag om du känner för det, jag har inte så många att åka med här då jag e inflyttad....

oj skrev lite fel där.. du körde förbi på en annan gata menade jag...:).. ja klart vi kan göra det.. men måste fixa kortet först :P...

tack.. får hoppas att allt går som planerat.. sen i sommar blir det att åka som mycket som möjligt.. om vädret tillåter :)

välkommen till rätt ställe drog själv ca 20 mil i da en tur på ca 4timmar:tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park