Vårmönstring...

Blackadder

Professionell fegis
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
a
Jaja, då ska de bli vår då.
Glad och allt ska man ju vara, sprudlande av vårkänslor med mera, visst visst.

Tar fram skinnstället och inser att jag har gått ner så pass mkt i vikt att det gellivarehänger rejält i arschlet, skitsnyggt! :arsele

Knallar ner till garaget och tar bort kapellet och skall trycka ner batteriet för första starten, batteriet är dött, skitkul! :huvet

Kommer på att ena packboxen var slut och måste bytas, kan inte åka nått föränn det är fixat, läcker som fan, jippie! :gnissla

Ringer till den lokala verkstan och inser att 'vårservicen' kan göras i oktober eller nått, alla tiders! :3freak

Ska sätta mig i bilen för att dra och fixa ett nytt batteri, inser snabbt att det förbannade italienska felkonstruerade felmonterade bilhelvetet inte kommer starta idag. VÅREN ÄR HÄR, JIEHAA!!! :mad:

Skiter i er djävla vår, jag drar till riksgränsen och åker skidor istället. Ha det så jävla kul då på era förbannade jävla avrostningsturer, hoppas ni välter i konbanan...

Våren är klart överreklamerad!

/Grinolle

Blackadder skrev:
Jaja, då ska de bli vår då.
Skiter i er djävla vår, jag drar till riksgränsen och åker skidor istället. Ha det så jävla kul då på era förbannade jävla avrostningsturer, hoppas ni välter i konbanan...

Våren är klart överreklamerad!

/Grinolle
Hahaha, kan inte annat än skratta men måste ändå tycka synd om dig. Hoppas du får det så kul i riksgränsen istället :tummenupp :D

"Gör inte idag det du kan gnälla över att det inte blivit gjort imorgon"? Eller hur var det?

Jag borde veta, jag är en ledande expert på området... :rolleyes:

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...