Ja, nu verkar äntligen våren vara kommen. Knallade runt lite i stan idag och fick plötsligt höra något muller bakom mig. Döm av min förvåning om det inte kom en Ducce Monster uppkörandes bredvid mig. Blev helt lyrisk och stod verkligen och rös av välbehag, blev helt i extas
Var nästan på väg att köra ett vårskrik á la Ronja, men polaren avvärjde snabbt mitt tänkte utfall...turligt nog för mig 
Sedan på hemvägen får jag syn på en cbr 600 som troligtvis var på avrostning från vinterkylan, iaf att döma av körstilen på föraren som verkligen gav järnet då han kom ut på en lång raka. Gud vad man kan bli lycklig för nästan ingenting
Detta måste ändå vara ett av de säkraste vårtecknen, när sporthojarna börjar dyka upp på vägarna. Kan ju minst sagt säga att jag blev lite avis! Men nytt bakdäck och nya lampor måste på innan jag ger mig ut...fan att man ska vara så seg av sig och aldrig få tummen ur
Keep on gääsing guys, vill se fler hojar ute
Sedan på hemvägen får jag syn på en cbr 600 som troligtvis var på avrostning från vinterkylan, iaf att döma av körstilen på föraren som verkligen gav järnet då han kom ut på en lång raka. Gud vad man kan bli lycklig för nästan ingenting
Detta måste ändå vara ett av de säkraste vårtecknen, när sporthojarna börjar dyka upp på vägarna. Kan ju minst sagt säga att jag blev lite avis! Men nytt bakdäck och nya lampor måste på innan jag ger mig ut...fan att man ska vara så seg av sig och aldrig få tummen ur
Keep on gääsing guys, vill se fler hojar ute

vill ut o köra ju