Vårkänslor!

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Lägger upp en ny tråd och länkar till en video jag gjorde idag.
Jag försökte lägga upp videon i en gammal tråd men jag hade valt endast privat visning på youtube så jag prövar igen.

http://www.youtube.com/watch?v=lUoCxjKbE58

Härlig rulle! Får man inte vårkänslor av detta har man något fel i huvet :tummenupp

Tack så mycket.
Creed är bra grejer det håller jag med om :tummenupp

Härlig film! :tummenupp Gör att jag känner mig lite bitter eftersom hojen står utan kåpor och fälgar i väntan på lackering :rolleyes:

Gillar hur du är i takt med musiken, både när du kör iväg, första bakhjulsåket och när du kör om, blir riktigt skön känsla när det passar in :)

Vårkänslan infann sig men att kolla på film ur samma vinkel i nästan 10min var en aningens boring.

Vårkänslan infann sig men att kolla på film ur samma vinkel i nästan 10min var en aningens boring.

Tack. Jag kände samma ska ang vinkeln men hade inte fixat några andra fästpunkter när jag körde i måndags. Dock så var jag och en polare ute igår på en ganska rejäl sväng (24 mil) då jag prövade att filma bakåt (så att man oxå kunde skymta svingen) och även framåt med kameran monterad på en av dom bakre fotpinnarna (så man kan få med lite knäskrap kanske :gnissla).

Nu har jag klippt ihop en video till med lita av samma material men med några nya kameravinklar samt att jag kortade ner klippet. Musiken som jag hade valt till videon var egentligen ZZ Top - La Grange men youtube klippte bort ljudet då så det fick bli AC/DC - Cover you in oil istället.

http://www.youtube.com/watch?v=PTrlg3C_JjE

Nu har jag klippt ihop en video till med lita av samma material men med några nya kameravinklar samt att jag kortade ner klippet. Musiken som jag hade valt till videon var egentligen ZZ Top - La Grange men youtube klippte bort ljudet då så det fick bli AC/DC - Cover you in oil istället.

http://www.youtube.com/watch?v=PTrlg3C_JjE

sådär ja. nu vart det en helt annan sak :tummenupp

En enda vinkel är ok tycker jag om kameran antingen sitter på hjälmen eller tanken. men fler vinklar är att föredra(man kanske skulle ta o skaffa sig en till gopro)

Micke™;5150974 skrev:
sådär ja. nu vart det en helt annan sak :tummenupp

En enda vinkel är ok tycker jag om kameran antingen sitter på hjälmen eller tanken. men fler vinklar är att föredra(man kanske skulle ta o skaffa sig en till gopro)

Tack så mycket vad roligt att du gillade den nya klippningen, dock så var musiken som jag hade valt från början mycket bättre.

1. Vad är det du försöker uppnå genom att lyfta framhjulet 1cm ovanför marken?
2: Varför kör du så mesigt för?
3. Varför skriver du på engelska när vi bor i sverige? :va

Edit: Den andra filmen va bättre rätt nice att ha kameran där bak på sidan!

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back