Vårkänslor

VaRvStopPEt skrev:
Själv tyckte jag det va onödigt att köpa en ny omgång däck när mina tog slut i slutet på augusti. Så jag ställde in min då :3freak

Kul?? Kom ju inte en flinga förrän lite innan jul.

Är ju hyffsat körkåt nu...

vi hade snöstorm då jag hämtade hem min hoj.. slutade med att vägen sandades, sen töade det, blev bart o + i en vecka och då hade det hunnit bli totalt okörbart med allt grus på vägen :huvet
fick plocka upp o vaxa o gnida lite på finhojjen iafall :rolleyes:

Rasorblade skrev:
Roligare!!!! Klart du ska :tummenupp

jag va ju på mässan idag ,
såg en hel del snygga ktm ,
man blev lite sugen på köpa en ,
kommer nog införskaffa mig en 640 kanske , om frugan tillåter ehhe ,
men då behåller jag firebladen ,
krm kommer jag ha till vintern körning å skogskörning när vintern kommer ,

Snar vår

Muppi skrev:
Vet inte om denna tråden hör hemma här men...

FY FAN! :4skrika
Idag då jag i tjänsten åker in till Umeå från byn där jag bor så strålar solen, snön från trädtopparna är borta, vägen är bar.. Då jag ska stanna för att tanka så har dom på macken hackat fram brunnarna för att smältvattnet ska få rinna undan.

Det känns precis som det brukar va runt påsk. Enda skillnaden är att vi inte ens nått början på februari än och denhär tiden på året brukar tempen visa ner mot en -20... inte -2 och strålande sol och tö...

Saken som gör denna situation så jävla olidlig är vetskapen om att det fortfarande flera månader kvar tills det blir dax att plocka fram hojjen, och jag ställde in en alldelens nyköpt Thunderace i våras... hann bara provköra och bestämma mig. :3freak :(

Vi är snart där..2004 körde jag både någon dag/kort tur i November, december, januari och februari, från 24 mars 2005 var man igång och jag körde sista turen, 10 november 2005, men denna vinter har det varit dåligt med "bra" dagar,( med någon plusgrad och bara vägar) då hade vi redan haft en snöomgång..

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret