Vårkänslor i Stockholm!

japp, dock ligger jag hemma tokförkyld och hostandes. och vägarna söder om söder är det snö på :S

Körde hojjen till verkstaden imorse för 1200-milaservice samt nytt bakdäck.
Jäklar vad gott det var att dra på lite, känna suget i magen samt ljudet från Hurric-systemet.:)
Hit med våren nu!

Körde hojjen till verkstaden imorse för 1200-milaservice samt nytt bakdäck.
Jäklar vad gott det var att dra på lite, känna suget i magen samt ljudet från Hurric-systemet.
Hit med våren nu!

fan va fint :) så fort de blir torrt på vägen måste ja ut en sväng, förhoppningsvis till helgen.

körde till plugget med bilen nyss...riktig vårväder här! fan va sugen man blev på köra nu!

Idag har jag premiärkört ca 6 mil :D Riktigt roligt men hojjen är riktigt skitig :(
Tom premiär kört på slangen för i år ;)

Vädret idag har varit toppen... riktigt sett fram emot att få hojen imorrn... och vad händer, jo det snöar nu!!! GOD DAMNIT!!!!!

nä fan, nu får det vara nog med det här jävla väder teasandet, nu drar jag på mej pajjen och går bort till garaget, ett dånande varv runt kvarteret är ändå ett dånande varv runt kvarteret :hihi

Last edited:
Jag har saltat satan hela veckan! Vad har du gjort för att hjälpa våren idag? :-)

Tar en kort sväng nu, vet inte vart, utgår från Nytorget på söder om 30 minuter, hänka om du känner för det! blir en sansad tur :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...