TomK
hela världen är min rejsingbana
WestW skrev:Kikat på Toms fina vägbeskrivning.
Hur långt är det från färjan till banan?
Står lite tidigare i tråden

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
WestW skrev:Kikat på Toms fina vägbeskrivning.
Hur långt är det från färjan till banan?
Navelludd?!? Vilken förolämpning, vi grillar faktiskt korv så dags!WestW skrev:Funtar på att kika över på lördagen och kolla lite när ni åker.
Ni sitter väl inte och pillar navelludd mellan 11-14 på lördagen så vi åker i onödan?
Yasha skrev:Navelludd?!? Vilken förolämpning, vi grillar faktiskt korv så dags!![]()
Ja, och vissa står bara i depån punkt. Så jag hoppas att vissa kör lite mer i år...Wheeliegirl skrev:Fast vissa pillar ju navelludd oxå! Å vissa roar sig med försöka vinna pris för bästa depåvurpa och andra mekar i depån hela dagarna...![]()
![]()
wheelie82 skrev:Japp det är jag! Yasha här på sporthoj tipsade om nån tjej vid namn Lisa som troligen ville samåka med mig, men hon har inte hört av sig än.. Så ni får slåss om platsenKanske går att fixa nåt större att åka i också? Typ skåpbil modell stor så alla tre kan åka? Jävla osis att cheva vanen inte är körduglig
![]()
Yasha skrev:2043459Har vi tillgång till banan på eftermiddagen den 27/4 Tom? I så fall drar vi med färjan som går kl10.![]()
Tack! Det vore kanon om vi fick köra redan på torsdag efter lunch...TomK skrev:2043628Jag vet inte just nu när banan kommer att vara öppen för oss och vem som ordnar det. Men jag har anmält att vi kommer den 27:e, så det är möjligt att grindarna låses upp innan. Kollar det närmare...
mindraper skrev:2043837tja!
hur är det med måndagen då?
du skrev tidigare att om vi fixade eget boende kunde vi köra på måndag oxå, stämmer det?
det kan finnas en möjlighet att vi vill köra då oxå kanske..![]()
//m
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |