Våren närmar sig?

Liza_r

APSTOLL MC
Gick med
10 Jul 2006
Hoj
Yamaha R1 och Yamaha FZR 1000
Eller e den på väg??? Jag hoppas verkligen det!!! Antar att det är någon mer än jag som det kliar i fingrarna på av att få ut o åka eller?? Ut o rasta den lilla buden som har stått inne o bara väntat hela vintern. Nå är det nån som börjat köra än, eller är det vår renovering som gäller? Jag tycker iaf att när vi hittar en fin lördag eller söndag de närmsta veckorna så tycker jag vi samlas o drar ut en sväng tar med oss så många som möjligt o börjar göra vägarna osäkra igen eller vad säger ni?

Våren ÄR här

Bara att luften är lite kylig, och vindarna då. Men det hindrar en ju inte för att faktiskt låta hojen få sträcka på sig lite. Själv har jag vart ute och kört hela förra veckan, ca 1,5 h varje dag.
Igår var jag ute och körde fem mil... Men liiite kyligt var det. Men vad gör det? Har lite ont i halsen idag, men det har ju alla så :D
Det verkar rätt lovande till helgen, men man får inte missa Moto GP för det ;)

Ses ute på krokvägarna! :tummenupp

körde 37 mil sammanlagt fredag lördag. fäen va gott, nu är dock ena bromsivan paj så hojen får tyvärr stå i de vackra vädret.

Japp, nu är den här! 11 mil premiärtur på nya hojen.. fin-fint!

Ledig från jobbet imorgon, oj vad hemskt det skall bli!

Jisses. Var o hämtade hem min hoj från stockholm igår o det blev bara 60 mil :) snacka om att man hade ont i :arsele under färden, men det var värt det :) dock har man ju dragit på sig en fin förkylning nu då för det blev ju rätt kallt när solen började gå ner.... men, men nu e den hemma o bara att ut o åka :D :yoparty

Hayabusan är inte dum alls, lurade på en sådan eller en ZX-12a för att kunna skjutsa ok också.. men tänkte f-n, ska de va sporthoj så ska de..

Hayabusans motor är dock något i hästväg, grattis!

Jag har varit ute nu och beta av några mil, kanske 10-12. Sååå gott säger jag bara! Får ju passa på man vet aldrig när man åker cab istället =) eller oxå.
Fixa fram en helg så hänger jag på!!!

Vaddå? Nu har ju sommaren kommit, våren kom ju när man började köra i januari. :tungan

300 mil i år, det tycker jag är rätt schysst. :tummenupp

Min premiär har oxå varit.. :)
Va gött.. blev en tur på runt 20.. blev lite kallt på hemvägen men det får man ta..
men ja e med rockagill... snart e det nercabbat :yoparty

Nu är det nercabbat som gäller :)

Men fan vi kommer ju ha beslutsångest... cab eller hoj, cab eller hoj, cab eller hoj... :va

Min premiär har oxå varit.. :)
Va gött.. blev en tur på runt 20.. blev lite kallt på hemvägen men det får man ta..
men ja e med rockagill... snart e det nercabbat :yoparty

Hayabusan är inte dum alls, lurade på en sådan eller en ZX-12a för att kunna skjutsa ok också.. men tänkte f-n, ska de va sporthoj så ska de..

Hayabusans motor är dock något i hästväg, grattis!

Tackar :) hon e underbar, o fungerar alldeles utmärkt att skutsa på kan jag meddela, så säg till ska jag visa dig ;)

Om jag säger så här: jag är bara 92 kg lättare än min fulltankade Retta så jag kan hjälpa till o lägga ner busan från passagerarplats.. Damen väger bara 55-60 nånting så hon är smidig att skjutsa.. Vi har inte testat på R1an ännu dock..

MVH /Jan

Jahapp nu på fredag (18/5) är vi några som ska dra ner till Falkenberg å kolla lite banracing en stund (om det inte regnar förståss) men men , isåfall så är det samling vid Lugnets kl.10:30 för er som kan hänga på :tuttar

Väl mött :tummenupp

Jahapp nu på fredag (18/5) är vi några som ska dra ner till Falkenberg å kolla lite banracing en stund (om det inte regnar förståss) men men , isåfall så är det samling vid Lugnets kl.10:30 för er som kan hänga på :tuttar

Väl mött :tummenupp

Nån som har en bitchplats över te mig :tuttar

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen